Skip to main content

luftballon festival warstein september

• June 3, 2025
  • 4 reacties
  • 72 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi mijn naam is Joeri ben 28 (bijna 29) ik kom uit Ruurlo en ik ben van plan om begin september n weekend naar het luchtballon festival in warstein te gaan nu zoek ik mensen die het leuk lijken om mee te gaan  als het je wat lijkt laat gerust n reactie achter :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 3, 2025

Hey Joeri,

Lijkt mij super gaaf om daar heen te gaan. Ik ben Yannick 23 jaar woon in Uithoorn.

Ik ben van kleins af aan verschillende keren naar Barneveld en nog een paar andere evenementen in Nederland geweest. En ben ongeveer 1 a 2 jaar geleden ook eens zelf meegeweest met een luchtballon vaart.

Hoe ben jij in aanraking gekomen met luchtballonnen? En welke luchtballonnen festivals ben jij al naar toe geweest?

(Als je wil mag je ook prive bericht sturen)

Groetjes,

Yannick

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • June 4, 2025

Hoi Yannick wat leuk dat je zo enthousiast bent erover ikzelf ben nog nooit naar een luchtballon festival geweest en heb er nooit ingezeten maar vindt t altijd wel leuk om te zien en mij lijkt het hele festival leuk !!

Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 4, 2025

Hoi Jouri,

Is het misschien eerste leuke idee om naar Barneveld (of andere plaats) tegaan voor je naar Warstein af te reizen? Want dan kunnen we elkaar dan meteen ook beter leren kennen voor we er weekend erheen gaan.

Alleen ik weet nog niet of ik naar Barneveld dit jaar kan. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • June 5, 2025

Leuk idee mischien Utrecht of Arnhem Centraal afspreken weet niet wat voor jou makkelijk is ?