Skip to main content

leuke uitjes

• June 10, 2022
  • 5 reacties
  • 80 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi heeft iemand tips voor leuke uitjes in de regio? Zoek leuke dingen om te doen. Ik ben zelf erg sportief maar hou ook van culturele uitjes en sta open voor het proberen van nieuwe dingen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Quinty
Forum|alt.badge.img+11
  • Myth
  • July 20, 2022

Dag je Texel? =-) ik heb er gewoon voor vragen mag je mij een pb sturen 

Quinty
Forum|alt.badge.img+11
  • Myth
  • July 20, 2022

@Ingmar Misschien kunnen jullie iets samen doen?

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • July 21, 2022

Ik kom ook uit Noord-Holland uit het plaatsje Anna Paulowna. Voor vragen mag je altijd een pb sturen. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • July 24, 2022

https://weekendtoerist.nl/leuke-uitjes-noord-holland/

Zaanse Schans, Muiderslot, Pampus, Marken, Volendam, Zuiderzeemuseum, en nog veeel meer. Vooral veel culture uitjes in nederland, als je niet op vakantie gaat of kan naar buitenland :)

R.P.
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • August 24, 2022

Ik woon zelf ook in de kop van Noord Holland bij Alkmaar in de buurt. Ik heb ook wel wat ideetjes om te doen:

Bij Geestmerambacht in de buurt zit een speelboerderij waar je  ook kunt voetbalgolfen en frisbeegolven vond ik altijd erg leuk om te doen. Ook een bootje huren bij de Rijp of in Alkmaar is echt een aanrader. Verder heb je natuurlijk de duinen en het strand waar je hele mooie wandelingen kan maken. Voorral in het noorden van Noord Holland zijn de stranden erg rustig. 

Roman