Skip to main content

kamperen

• June 15, 2025
  • 5 reacties
  • 100 × bekeken

Salamander
Forum|alt.badge.img+2

Ik ben Sander, 28 jaar. Al drie jaar ga ik met veel plezier kamperen in een tent. Vooral in Zuid-Limburg, waar ik echt mijn rust kan vinden tussen de heuvels.

Het leek me leuk om mensen te leren kennen die ook van kamperen houden, en die het gezellig vinden om af en toe iets leuks te doen in de natuur of in de omgeving. Denk aan wandelen, een vuurtje stoken of gewoon lekker buiten zijn.

Ik ben ook van plan om ooit te gaan kamperen in Luxemburg – lijkt me mooi om daar nieuwe plekken te ontdekken.

Lijkt het je wat om elkaar beter te leren kennen? Stuur me dan gerust een berichtje!

Groetjes,

Sander

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • June 15, 2025

Leuk, kamperen!

Heb zelf alleen ervaring met m’n mini caravan. Waar kom je zelf vandaan? Uit Zuid-Limburg, of kampeer je daar alleen graag? 

Salamander
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • June 15, 2025

Ik kom zelf uit Gelderland, kamper graag in zuid Limburg. Mooie omgeving lekker rustig en het lijkt net of je in het buitenland bent 

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • June 16, 2025

Ik heb jarenlang ook vaak gekampeerd daar en ook veel gefietst in die omgeving. Ik zou dat nog wel weer eens willen gaan.

Salamander
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • June 17, 2025

Ik ga rond de kerst weer naar Limburg

Liona
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • June 24, 2025

Heei!

Ontzettend leuk om te kamperen!