Skip to main content

interrail maatje/vriend Haarlem omstreken

• July 12, 2025
  • 9 reacties
  • 73 × bekeken

Forum|alt.badge.img+9

Hi is een tijdje geleden dat ik iets voor het laatst gepost heb rond dit onderwerp. Ik heb wel een interail maatje maar zoek er graag nog wat mensen bij. Voor degenen die niet bekend zijn met de term interrailen leg ik het graag nog een keertje uit. Dit is op reis gaan met de trein door Europa bijv. Bij vragen stuur mij een bericht.

Wie weet tot gauw!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoi Nasim, ik heb jou bericht verplaatst van de categorie nieuws & actualiteiten naar reizen & activiteiten. Zo is je bericht beter vindbaar.

Heb je al vaker een interrail reis gemaakt? Zo ja, waar ben je heen geweest en hoe was je ervaring met het interrailen?

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Master
  • July 14, 2025

Yes vorig jaar zomer door de Balkan. We zijn, ik en een goeie vriend begonnen in Servië en geëindigd in bar Montenegro.

De heenweg gevlogen en terug met de trein. Was positief maar wel heel veel geregeld kwam er bij kijken

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Master
  • July 14, 2025

Geregel

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Aaah, wat leuk. Een reis door de Balkan. Wat hebben jullie allemaal ondernomen en hoe lang was de reis totaal. Ik heb vorigjaar een autoreis gedaan voor 3 weken met mn vader en zusje. We begonnen in Oostenrijk en geëindigd in Duitsland, we hebben stops gedaan in Kroatië, Bosnië, en Albanië. Ook zijn we door Slovenië en Montenegro. Was een geweldige ervaring. We hebben overnacht in Hostels, huisjes en hotel. We gingen dagen lekker slenteren, maar ook lekker aan het strand liggen. In Oostenrijk hebben we nog even gerodeld op de 2e dag, in Kroatië hebben we een zipline gedaan, waren 8 kabels, waarvan de 1e de langste. En op de een na laatste dag nog lekker geshopt!

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Master
  • July 14, 2025

Vooral aan het strand gelegen, de eerste paar dagen. Was een authentiek middeleeuwse tram in Servië, veel mee weggeweest. In bar zijn we naar een oude havenstad geweest, Kotor. Hebben we de stad even verkend. Om vanuit onze uitvalsbasis Belgrado naar Montenegro af te reizen, ging er een trein, niet rechtstreeks helaas maar wel een aanrader kan ik je zeggen. In totaal 12 uur onderweg geweest naar bar Montenegro.

Oeh autoreis is ook wel vet. Ook veel gedaan en gezien lees ik. Zipline staat nog op mijn lijstje 

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Aaah, leuk. Kotor ben ik volgensmij ook langs/door gegaan. Het ziplinen vond ik zelf best spannend en de klim was best hoog. Liter water meenemen per persoon is aan te raden, gelukkig begonnen wij in de ochtend. We hebben geziplined in Omiš, daar (bij het zipline kantoor, waar je rit begint zegmaar) om de hoek zit ook een broodjestent, is wel top. De bovenste foto is de 1e zipline, was best hoog en de 2e is een vlinder die op mijn vingers zit, dat was ook wel even heel erg leuk!

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Master
  • July 14, 2025

Wauw wat gedurfd. Is een mooie plek om langs/door te ziplinen. Angst overwonnen als ik je hoor

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Jaa, het was echt geweldig!! Ik raad het je zeker aan!

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Master
  • July 14, 2025

Thx voor de tip!