Skip to main content

iets leuks doen Zuid Holland? regio Den haag

BrownieBri
Forum|alt.badge.img

Hoi!

is er iemand die het leuk zou vinden om eens wat leuks te doen in de omgeving Den Haag/delft/leiden ofzo? gewoon een activiteit waarbij we elkaar kunnen leren kennen (Denk aan, een wandeling maken, naar de bibliotheek gaan, ergens wat drinken). Als je het oncomfortabel vind om zomaar iemand te ontmoeten kunnen we eerst ook even bellen en/of chatten om te kijken of het klikt! kijk ernaar uit :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Just_Daan
Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 4 reacties
  • 26 juni 2023

Heyhey Bri. Ik zou het zelf idd leuk vinden om elkaar te leren kennen en hopelijk nieuwe vrienden te maken en ik sta er zeker voor open :)

Groetjes Daan

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 56 reacties
  • 7 juli 2023
BrownieBri schreef:

Hoi!

is er iemand die het leuk zou vinden om eens wat leuks te doen in de omgeving Den Haag/delft/leiden ofzo? gewoon een activiteit waarbij we elkaar kunnen leren kennen (Denk aan, een wandeling maken, naar de bibliotheek gaan, ergens wat drinken). Als je het oncomfortabel vind om zomaar iemand te ontmoeten kunnen we eerst ook even bellen en/of chatten om te kijken of het klikt! kijk ernaar uit :)

Hoi, leuk idee! Echter is het voor mij vaak wel lastig met het ov… Groetje van Eline

Lauren
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 27 reacties
  • 8 juli 2023

Hoii!

Ik woon sinds kort in Pijnacker! Lijkt me leuk om je te leren kennen!

Lauren

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen