Skip to main content

hobby fotografie

• April 8, 2025
  • 11 reacties
  • 97 × bekeken

JordyP
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3

Zijn er meer mensen die fotografie als hobby hebben? Zo ja, waar schieten jullie mee en wat fotograferen jullie meestal? 😃 Ik gebruik zelf Nikon en maak foto's van gebouwen of op evenementen zoals straks weer Koningsnacht/dag en de kermis 🫣 misschien leuk om keer naar een mooie locatie te gaan om daar te fotograferen met meer mensen 😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

• April 23, 2025

Hey! Hier ook hobbyfotografie tijdens vakantie of auto's, motoren of dieren. Doe gerust bericht.

jimblonk1999
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • April 24, 2025

Ik maak voornamelijk video's, maar ik ben ook niet vies van fotograferen! Zelf heb ik een Sony A7 eerste generatie waar ik nog erg tevreden ben!
Als ik fotografeer, zijn dit voornamelijk dieren, treinen en andere voertuigen. Maar mij lijkt evenementen fotograferen erg gaaf om eens te doen!

• April 24, 2025

Hey Jim, dieren en andere voertuigen? Wat schiet je dan zoal?

JordyP
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • April 24, 2025

Hey! Hier ook hobbyfotografie tijdens vakantie of auto's, motoren of dieren. Doe gerust bericht.

Stilstaande auto/motoren of rijdende? 😀 Is wel moeilijker 🫣 mijn eigen auto zet ik ook wel eens op de foto 😎 schiet je in jpeg of raw?

jimblonk1999
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • April 24, 2025

Hey Jim, dieren en andere voertuigen? Wat schiet je dan zoal?

Moet zeggen vooral als ik keer naar dierentuin ga, andere voertuigen kunnen bijvoorbeeld auto's zijn

xKitsunex
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • April 24, 2025

ik maak voornamelijk foto’s van het Landschap en Gebouwen met me S23 Ultra en dan doe ik ze zelf bijwerken met lightroom

xKitsunex
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • April 24, 2025

ik maak voornamelijk foto’s van het Landschap en Gebouwen met me S23 Ultra en dan doe ik ze zelf bijwerken met lightroom

stuur maar gerust een berichtje als je foto’s wilt zien

JordyP
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • April 24, 2025

kun je daarmee in  raw schieten? jpeg bewerken is niet top 🤔

xKitsunex
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • April 24, 2025

kun je daarmee in  raw schieten? jpeg bewerken is niet top 🤔

je kan zeker in raw schieten😁

• April 25, 2025

Stilstaande auto/motoren of rijdende? 😀 Is wel moeilijker 🫣 mijn eigen auto zet ik ook wel eens op de foto 😎 schiet je in jpeg of raw?

Allebei, stilstaande auto's bij een evenement of rijdende tijdens de rally. Dat is met die snelheden best wel lastig, maar ook wel weer een mooie uitdaging.

Ik schiet in jpeg, want het bewerken is weer een heel vak apart 🤭 Met de jpeg bestanden ben ik al blij voor nu, maar we kunnen het altijd eens leren.

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • April 27, 2025

Wat leuk! Intussen is het mijn werk waardoor ik het minder als hobby doe, maar heb altijd wel gemist om samen met iemand op pad te gaan voor fotografie.

Waar kom je vandaan?

Ik sta eingelijk voor alles open, kwa fotografie! Stuur anders maar prive bericht!