Skip to main content

HDCC ( heroes dutch comic con)

• May 28, 2025
  • 12 reacties
  • 226 × bekeken

GinKage
Forum|alt.badge.img+2

hoi 
 wou kijken of er nog mensen zijn die naar Dutch comic con gaan en misschien geïnteresseerd zijn om samen te gaan ik zelf ga op zaterdag 21 juni stuur gerust een bericht als je geïnteresseerd bent en als er niemand is geniet ik er zelf wel van 😉 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 28, 2025

Ik heb zelf intresse om heen te gaan. Ga jij ook in cosplay?

GinKage
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • May 28, 2025

jammer genoeg niet. lijkt me wel leuk eens te doen. weet alleen niet als wie ik moet gaan  als wie ga jij dan

SpionHond
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • May 28, 2025

Ik ga ook op de zaterdag :D

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • May 28, 2025

Hoii,

Mij lijkt het ook wel eens grappig om daar naartoe te gaan!

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Ik ga naar HDCC voor de eerste keer als Ruggie Bucchi (Disney Twisted Wonderland) op vrijdag!

Ben nog wel aan het wachten op m'n cosplay maar de pruik en props zijn al binnen.

Had zelf ook een topic gemaakt hierover met het voorstel of iemand het wellicht leuk vond om zich bij mij aan te sluiten/tijd had, maar niemand die er echt op reageerde… 😔

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 1, 2025

Ik wou zelf al een van de x-men. Ik mis zelf alleen nog een pruik. Als die niet optijd binnenkomt, wou ik mijn raven cosplay weer te voorschijn toveren.

GinKage
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • June 12, 2025

Bijna 1 week te gaan iemand intresse om samen te gaan op zaterdag  stuur me gerust een bericht op discord Ginkage

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 22, 2025

Hi ​@GinKage,

Ik ga meestal naar de winter editie vaak ga ik verkleed als of Een f1 rijder of gewoon mezelf in alle gevallen vind ik het altijd leuk, want het kostuum is het minst belangrijke het belangrijkste is namelijk dat je lol hebt (naar mijn mening).

Laurens-vN
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • June 23, 2025

Hoi, ik ben deze keer alleen gegaan maar het lijkt me leuk om tijdens de wintereditie samen te gaan!

GinKage
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • June 24, 2025

welke dag ben je van plan om naar de wintereditie te gaan

Laurens-vN
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • June 25, 2025

welke dag ben je van plan om naar de wintereditie te gaan

Mijn voorkeur gaat uit naar de zaterdag