Skip to main content

Grote Junior Songfestival Concert 2025

• October 9, 2025
  • 3 reacties
  • 60 × bekeken

rickbergh
Forum|alt.badge.img+2

Ik post dit weer zeer op tijd kuch kuch

Maaar komende zondag 12 oktober is het Grote Junior Songfestival Concert 2025! Er komen vele artiesten die vroeger maar ook iets minder vroeger mee hebben gedaan aan het JSF. Zelf kom ik vooral voor de artiesten van mijn kindertijd zoals Ralf Mackenback, maar er komen ook artiesten die pas een paar jaar geleden mee hebben gedaan zoals Luna Sabella, zij won de Nederlandse editie in 2022 en heeft een draak van een stem 🔥🐲.

Het is in Rotterdam Ahoy Arena

Graag zou ik met iemand hier heen willen gaan. Dus als je zin hebt in een uitstapje komende zondag, stuur me gerust een berichtje!

Dit is de hele line-up:

• Job (Dutchtuber)
  • Coco & Tove
  • Iconic
  • Level Up
  • Meadow
  • Anna en Senna
  • 4Life
  • Luna Sabella
  • Stay Tuned
  • Mixed Up
  • Sep en Jasmijn
  • Laura Omloop
  • Matheu
  • Stefania
  • Unity
  • Julia
  • Marissa
  • Joy!
  • Mylene en Rosanne
  • Veronika
  • Ralf Mackenbach
  • Femke Meines
  • Bram
  • Rachel
  • Kimberly

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

3 reacties

Eden
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 9, 2025

hoihoi!!

Ik heb even een disclaimer toegevoegd aan je topic, omdat dit een initiatief is buiten join us om!!

groetjess

IndiraEmma
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • October 9, 2025

Hey, ik zou wel meewillen. Heb het jsf zelf ook altijd leuk gevonden maar had niemand in m’n omgeving die mee wou haha. Heb alleen zelf geen tickets gekocht dus ik weet niet hoe het zit met de beschikbaarheid ervan

rickbergh
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • October 9, 2025

Hey, ik zou wel meewillen. Heb het jsf zelf ook altijd leuk gevonden maar had niemand in m’n omgeving die mee wou haha. Heb alleen zelf geen tickets gekocht dus ik weet niet hoe het zit met de beschikbaarheid ervan

Ja keileuk! Je mag me een privéberichtje sturen. Ik heb 2 golden circle tickets heel goeiekoop kunnen krijgen, dus je mag er eentje van mijn overnemen 😀 Was 45 euro.