Skip to main content
1r1s
Hero
February 5, 2024

groepsreis of andere vakantie activiteiten

• February 5, 2024
  • 21 reacties
  • 514 × bekeken

heyhey!

zijn er hier mensen die wel is op groepsreis zijn geweest of over nadenken om een keer te doen?

zelf zou ik in de zomervakantie graag op reis willen (binnen europa)! maar ik heb helaas niemand om mee te gaan… dus zat ik na te denken over een groepsreis en zou het ook leuk vinden nieuwe vrienden te maken:)

dus weet iemand leuke groepsreizen? of eventuele andere leuke tips voor de vakantie?

ik ben nog beetje aan het zoeken, ik vind het wel leuk om iets actiefs te doen namelijk maar af en toe lekker chillen is ook goed!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

21 reacties

Cat
Moderator
February 5, 2024

Ja! Ik ga op jongeren reis, georganiseerd door een medewerker van Join Us. Dit is zijn eigen idee though, dus niet gemanaged vanuit Join Us. We gaan naar Slovenië. 

Discord username: xkitcat
Ryan97
Legend
February 5, 2024

Ik ben nu een paar keer met reis organisatie: Simi reizen meegegaan die bieden reizen voor jongeren aan en de meeste mensen die daar aan meedoen reizen ook alleen.

Rise like a Phoenix
ReneeM
Niet meer actief
Niet meer actief
February 5, 2024

Hey, ik wil misschien ook ooit eens een groepsreis overwegen. Ik ben alleen nog nooit echt in het buitenland geweest en heb sowieso nog nooit gevlogen. In mijn geval zal het dan waarschijnlijk een bus- of treinreis worden.

Ik vind het wel een hele stap hoor :$ Leuk om dit forum even te volgen en inspiratie op te doen!

Het leven is een melodie, het ligt eraan hoe je het zingt. Discord: reneevdm
1r1s
1r1sAuteur
Hero
February 5, 2024

Ik ben nu een paar keer met reis organisatie: Simi reizen meegegaan die bieden reizen voor jongeren aan en de meeste mensen die daar aan meedoen reizen ook alleen.

oeh oke klinkt interessant! en was het een leuke ervaring?? en waar ben je geweest?

"Don't let em say you ain't beautiful"
1r1s
1r1sAuteur
Hero
February 5, 2024

Hey, ik wil misschien ook ooit eens een groepsreis overwegen. Ik ben alleen nog nooit echt in het buitenland geweest en heb sowieso nog nooit gevlogen. In mijn geval zal het dan waarschijnlijk een bus- of treinreis worden.

Ik vind het wel een hele stap hoor :$ Leuk om dit forum even te volgen en inspiratie op te doen!

dat klinkt dan inderdaad wel als een grote stap!

ik ben zelf ook nog nooit alleen weg geweest, maar daarom leek me juist een groepsreis leuk omdat je eigenlijk niet helemaal alleen gaat:)

Charlotte
Genius
February 5, 2024

Ik ben destijds met Travel Active geweest naar Thailand erg goed geregeld allemaal :)

The risk I took was calculated but man, am I bad at math.
ReneeM
Niet meer actief
Niet meer actief
February 5, 2024

ik ben zelf ook nog nooit alleen weg geweest, maar daarom leek me juist een groepsreis leuk omdat je eigenlijk niet helemaal alleen gaat:)

Leuk idee inderdaad :D Ben benieuwd of er meer mensen zijn met leuke ervaringen.  Zou jij wel met het vliegtuig willen gaan en waarheen?

ReneeM
Niet meer actief
Niet meer actief
February 5, 2024

Ja! Ik ga op jongeren reis, georganiseerd door een medewerker van Join Us. Dit is zijn eigen idee though, dus niet gemanaged vanuit Join Us. We gaan naar Slovenië. 

Wat een superleuk idee!

1r1s
1r1sAuteur
Hero
February 5, 2024

Leuk idee inderdaad :D Ben benieuwd of er meer mensen zijn met leuke ervaringen.  Zou jij wel met het vliegtuig willen gaan en waarheen?

ik zou met vliegtuig niet erg vinden. maar ik weet ook nog totaal niet waarheen, waarschijnlijk wel binnen Europa in ieder geval. 

ReneeM
Niet meer actief
Niet meer actief
February 5, 2024

ik zou met vliegtuig niet erg vinden. maar ik weet ook nog totaal niet waarheen, waarschijnlijk wel binnen Europa in ieder geval. 

Ah tof, de keuze is reuze. Er zijn ook zoveel partijen waarbij je een groepsreis kunt boeken.