Skip to main content

Hallo allemaal!

Weten jullie een betrouwbare organisatie 

Voor groepsreizen voor mensen van rond de 20 jaar?

Misschien heb je ook al wel ervaring op gedaan

Dat hoor ik dan graag van je 

Groetjees

Ik ben met travel active weg naar Thailand geweest. Zeker een aanrader!

Ik heb met Mambo een rondreis gedaan in Italië, was mijn 2e vakantie met een groep. Het was super leuk! Ik hoor ook goeie verhalen over Djoser. Die gaat naar wat verdere continenten, like Azië.    

Ik ben 3 keer met de jongerenreizen organisatie Simi Reizen op vakantie geweest. Dat was in het begin spannend, zeker de eerste keer maar ik heb het alle drie de keren leuk gehad.

Thailand is een mooi land met heel lekker eten en het is daar lekker goedkoop. Natuurpark Khao Sok en de omgeving van Pai in het noorden vond ik een van de mooiste dingen. 

reeds 2 keer meegeweest met de singlereizen.nl, wel 2 keer nederland, buiteland ervaring weet ik niet. het zijn vaak wat actievere reizen met een groep. de grote overkoepelende organisatie is NoSun.nl veel andere websites/organisaties zijn hierbij aangesloten, dus de kans is groot dat je bij groepsreizen bij die club uitkomt, hele chille reisleiding, goede bereikbaarheid voor vragen vooraf en leuke mensen die meegaan, ze zijn allemaal op vakantie en willen een leuke tijd beleven dus de sfeer is heel ontspannen en tegelijk een actieve vakantie waarin je veel doet en ziet

Reageer