Groepje voor leuke activiteiten Zuid-Holland

  • 6 March 2024
  • 8 reacties
  • 151 × bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Hey mensen!

Ik en nog iemand anders willen graag een groepje beginnen om zo af en toe wat leuks te doen zoals bijvoorbeeld ergens uit eten, naar een pretpark, film kijken, etc. We zoeken dus mensen die hier regelmatig tijd voor hebben en bereid zijn om wat geld neer te leggen voor wat grotere uitjes. We wonen beide in de omgeving van Zuid-Holland, dus het is handig als je hier ook woont, maar als je bereid bent om een stukje te reizen ben je natuurlijk altijd welkom ^^. 

Dus als dit iets is waar je interesse in hebt, stuur me een berichtje en dan kunnen we een groepje via whatsapp starten! (Dit is uiteraard op eigen initiatief)

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Robster, leuk idee! Helaas kom ik zelf niet uit Zuid-Holland, maar hopelijk vind je de mensen die je zoekt. P.S: Ik heb een disclaimer aan je post toegevoegd. 🤗

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @Robster . Dit lijkt me een super leuk initiatief! Zelf kom ik niet uit Zuid-Holland, maar in Duivendrecht vlak bij Amsterdam. Voor mij hangt het er vanaf waar in Zuid-Holland jullie met het groepje zitten, als dat een beetje in het noorden van de provincie is (omgeving Leiden) dan ben ik prima bereid om ernaartoe te reizen. Niet al te ver voor mij, en voor mij is het bovendien bekend terrein aangezien ik in Sassenheim werk.

Stuur me gerust een privé-berichtje terug.

Reputatie 2
Badge +2

Hoi @Robster 

leuk idee zeg 
ik kom zelf uit zuid Holland Rotterdam  sta er zeker voor open voor activiteiten.

je mag mij een berichtje sturen 

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Robster, leuk idee! Helaas kom ik zelf niet uit Zuid-Holland, maar hopelijk vind je de mensen die je zoekt. P.S: Ik heb een disclaimer aan je post toegevoegd. 🤗

Dankjewel!

Reputatie 4
Badge +5

heyhoi Robster, dit lijkt mij een leuk idee en wil misschien wel meedoen. Ik woon in zuid-holland in de buurt van Rotterdam

Reputatie 3
Badge +3

Hey ! Ik woon zelf in spijkenisse, het lijkt me super leuk om mee te mogen doen!

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Robster !! Leuk idee, ik sluit me graag bij jullie aan :) Ik woon in Delft 

Badge

Hi

 

@Robster Ik heb interesse hier in stuur me gerust een berichtje ik kom uit Nieuwerkerk aan den IJssel bij Rotterdam