Skip to main content

Gezellig groepje gezocht in het Noorden

  • 3 June 2024
  • 3 reacties
  • 162 × bekeken

Hoi,

Ik ben Felicia en ik ben 19 jaar.

Aankomende zomer heb ik zin om leuke dingen te doen en nieuwe mensen te ontmoeten waarmee ik een band op kan bouwen. Ik heb het al vaker via Joinus geprobeerd, maar telkens reageren mensen niet terug 😛 Ik sta open voor allerlei activiteiten en ben ook wel bereid een stukje te rijden hiervoor. Hopelijk zijn er wat mensen in de regio Drenthe/Groningen/Friesland/Overijssel die dit leuk lijkt. We zouden eventueel ook een groepschat aan kunnen maken, dat is namelijk wel wat handiger :p

groetjes :)

 

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Felicia, 

Ik ben zelf 27 jaar, komt uit Hengelo (Overijssel), ik ben net 1 week geleden op een open dag geweest van een muziekschool, dus mocht je opzoek zijn naar een slechte beginnende pianist/saxofoon speler (heb voor allebei een proefles aangevraagd) dan lijkt me dat leuk!

Verder hou ik heel erg van leuke uitstapjes, naar de bios gaan, lekker op terras zitten, maar hou ook van actiever activiteiten zoals wandelen etc

Mocht het je leuk lijken om eens wat te doen, dan kun je altijd een PM sturen!

Badge

Hi, ik ben 20 jaar en kom uit Friesland. Ik zoek nog vriendinnen om gezellig te kletsen, wandelen, film avondje te doen of op een terrasje te zitten. Stuur maar een pb en ik kijk er naar uit om elkaar beter te leren kennen. 

Badge +2

Hey! Ik kom zelf ook uit friesland dus dat is super makkelijk. Zit zelf op JoinUs om nieuwe mensen te ontmoeten, mischien wanneer er genoeg animo is kan de groepsapp beginnen met een terrasje pakken? Je kan me in ieder geval een DM sturen met een invite, lijkt me leuk andere mensen te leren kennen! ;)