Skip to main content

Gaan er mensen dit jaar naar Heroes Dutch Comicon 2026?

  • May 30, 2026
  • 3 reacties
  • 74 × bekeken

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+7

Hoi allemaal,

Dit jaar ben ik weer van plan te gaan naar Comicon tijdens de winter van 2026.

Zijn er mensen hier die ook gaan naar de winter editie dit jaar?

En zo ja zijn er een aantal die willen aansluiten?

 

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

3 reacties

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoi bevrorende, ik heb een disclaimer toegevoegd aan je topic. Dit zodat leden weten dat het een initiatief is buiten JoinUs om. Ook heb ik je topic in de juiste categorie gezet, zo is deze beter vindbaar. Groetjes Britt


Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • June 20, 2026

Tijdje geleden dat ik bij Comiccon ben geweest maar lijkt mij leuk om weer te gaan.
Het lijkt mij leuk om aantesluiten


Bevrorende
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Master
  • June 21, 2026

Tijdje geleden dat ik bij Comiccon ben geweest maar lijkt mij leuk om weer te gaan.
Het lijkt mij leuk om aantesluiten

Aansluiten mag altijd (heb het over de Wintereditie trouwens)