Skip to main content
Yanisse
Legend
August 28, 2022

Filmpje pakken in omgeving Den Haag

• August 28, 2022
  • 19 reacties
  • 183 × bekeken

Hi allemaal, mijn naam is Shaienne! Ik ben 23 jaar oud en woon in Den Haag. Heeft iemand misschien zin om aankomende vrijdag (2 september) of in het weekend de film Bullet Train of Nope in de bios te kijken?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

19 reacties

Niet meer actief
September 2, 2022

Beste shaienne,

Ik ben daar nooit geweest in leidschendam

ik zoek wel routebeschrijving

Niet meer actief
September 2, 2022

Wellicht een idee om naar Buitenhof te gaan Den Haag 

Yanisse
YanisseAuteur
Legend
September 2, 2022

@Kevin Buitenhof is niet zo handig, want daar draaien deze films eerder op de middag of juist laat in de avond.

Westfield mall is wel goed te bereiken. Je kan vanaf  Den Haag centraal station (of Spui) tram 2 richting Leidschendam nemen en dan uitstappen bij de halte Mall of the Netherlands. Ongeveer 15 min.

Yanisse
YanisseAuteur
Legend
September 4, 2022

Het was gister gezellig met Melvin en Julian. We hebben uiteindelijk gekozen voor de film Bullet Train. Echt een aanrader! 

Hopelijk kunnen volgende keer meer mensen mee :D

Genius
September 5, 2022

Sorry, ik ben het door mijn werk helemaal vergeten! De volgende keer schuif ik graag aan. 

Rochella
September 6, 2022

@Yanisse Wat tof, leuk zeg!! 👍

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!
Yanisse
YanisseAuteur
Legend
September 11, 2022

@Naoomi kan gebeuren! :)

Genius
September 15, 2022

@Yanisse heb je nog andere activiteiten op de planning staan? 

Yanisse
YanisseAuteur
Legend
September 20, 2022

@Naoomi misschien leuk om een keer naar crazy piano’s op scheveningen te gaan?