Skip to main content

Film uitje

Hippogriet
Forum|alt.badge.img+3

Zouden mensen het leuk vinden om een keer samen naar de film te gaan? (thor love and thunder) 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 30 juni 2022

Ik ben altijd wel in een film avondje. Ik heb de trailer gekeken, maar weet niet of het echt iets voor mij is. Is het een vervolg op een andere film of staat het er los van?

Hippogriet
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 1 juli 2022
Floris schreef:

Ik ben altijd wel in een film avondje. Ik heb de trailer gekeken, maar weet niet of het echt iets voor mij is. Is het een vervolg op een andere film of staat het er los van?

Het is wel een vervolg van meerdere films, dus ik weet niet of het dan kunt volgen. Als het goed is staan de vorige films op Disney plus. Mocht je ze willen zien, dan kan je ze daarop kijken

Hauser
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 36 reacties
  • 1 juli 2022

Ik ben ook altijd in voor een bioscoopbezoek :) , maar deze film spreekt me helaas niet zo aan. 

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 3 juli 2022
Hippogriet schreef:
Floris schreef:

Het is wel een vervolg van meerdere films, dus ik weet niet of het dan kunt volgen. Als het goed is staan de vorige films op Disney plus. Mocht je ze willen zien, dan kan je ze daarop kijken

Ooo ik heb geen disney plus dus dat gaat hem niet worden. Ik weet zeker dat er mensen zijn op deze comunity die dit heel tof vinden. Ik zou die dan willen uitdagen om samen naar de bioscoop te gaan.

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 59 reacties
  • 6 juli 2022

Lijkt me leuk

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 6 juli 2022

Sowieso!! 

Rochella
  • 504 reacties
  • 8 juli 2022

Leuk idee! Denk dat er aardig wat leden graag met elkaar naar de bioscoop willen gaan.

Misschien een idee om een datum te prikken en een locatie te kiezen? :)

Wildmendjohn
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+10
  • Niet meer actief
  • 113 reacties
  • 10 juli 2022

Hey gezellige initiatiefnemer  :)

Ik heb een paar tips voor je als je iets gaat organiseren op join us ( maar geld algemene ook )

1 kies zelf 1 datum uit ga niet lopen wachten tot iedereen netjes de datumprikker invult mensen vergeten het simpel gezegd. En je moet mensen achter de kont aanlopen.

2 zorg dat je iets van contact gegevens hebt zodat je contact  met iedereen kan houden met bv een chat groepje op discord  ( lijkt hetzelfde als whatapp maar meer privacy gewaarborgd ivm je elkaars nummer niet hebt.

3 vooraf wat eten achteraf wat drinken is een aanrader je kunt wel hierbij het water pijlen maar alsnog is het handig zelf het plan uit te werken  waar je wilt eten 🙂 succes!

Hippogriet
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 10 juli 2022
Relia schreef:

Lijkt me leuk

Nice, kijk je ook veel naar marvel films? 

Hippogriet
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 10 juli 2022
Charley schreef:

Sowieso!! 

Gezellig! 

Hippogriet
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 10 juli 2022
Rochella schreef:

Leuk idee! Denk dat er aardig wat leden graag met elkaar naar de bioscoop willen gaan.

Misschien een idee om een datum te prikken en een locatie te kiezen? :)

Jazeker. Ik had het idee om in Eindhoven naar de bioscoop te gaan. Alleen ik weet niet of het voor sommige leden het te ver weg is. 

Hippogriet
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 10 juli 2022

Zou iedereen die wil komen wellicht een privé bericht naar mij willen met zijn of haar nummer zodat ik een groepsapp op WhatsApp kan maken om verder te bespreken? Is misschien wat handiger te overzien 

Wildmendjohn
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+10
  • Niet meer actief
  • 113 reacties
  • 16 juli 2022

En hoe was de film?.  ( ik heb hem gezien met 5 andere, hij was goed!

Hauser
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 36 reacties
  • 16 juli 2022
Hippogriet schreef:

Zou iedereen die wil komen wellicht een privé bericht naar mij willen met zijn of haar nummer zodat ik een groepsapp op WhatsApp kan maken om verder te bespreken? Is misschien wat handiger te overzien 

Ik heb je een privébericht gestuurd maar helaas nog geen reactie. 😅

Hebben andere mensen al gereageerd? 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen