Skip to main content

Film uitje

  • 29 June 2022
  • 14 reacties
  • 160 × bekeken

Zouden mensen het leuk vinden om een keer samen naar de film te gaan? (thor love and thunder) 

Ik ben altijd wel in een film avondje. Ik heb de trailer gekeken, maar weet niet of het echt iets voor mij is. Is het een vervolg op een andere film of staat het er los van?


Ik ben altijd wel in een film avondje. Ik heb de trailer gekeken, maar weet niet of het echt iets voor mij is. Is het een vervolg op een andere film of staat het er los van?

Het is wel een vervolg van meerdere films, dus ik weet niet of het dan kunt volgen. Als het goed is staan de vorige films op Disney plus. Mocht je ze willen zien, dan kan je ze daarop kijken


Ik ben ook altijd in voor een bioscoopbezoek 🙂 , maar deze film spreekt me helaas niet zo aan. 


Ik ben altijd wel in een film avondje. Ik heb de trailer gekeken, maar weet niet of het echt iets voor mij is. Is het een vervolg op een andere film of staat het er los van?

Het is wel een vervolg van meerdere films, dus ik weet niet of het dan kunt volgen. Als het goed is staan de vorige films op Disney plus. Mocht je ze willen zien, dan kan je ze daarop kijken

Ooo ik heb geen disney plus dus dat gaat hem niet worden. Ik weet zeker dat er mensen zijn op deze comunity die dit heel tof vinden. Ik zou die dan willen uitdagen om samen naar de bioscoop te gaan.


Lijkt me leuk


Sowieso!! 


Leuk idee! Denk dat er aardig wat leden graag met elkaar naar de bioscoop willen gaan.

Misschien een idee om een datum te prikken en een locatie te kiezen? :)


Hey gezellige initiatiefnemer  :)

Ik heb een paar tips voor je als je iets gaat organiseren op join us ( maar geld algemene ook )

1 kies zelf 1 datum uit ga niet lopen wachten tot iedereen netjes de datumprikker invult mensen vergeten het simpel gezegd. En je moet mensen achter de kont aanlopen.

2 zorg dat je iets van contact gegevens hebt zodat je contact  met iedereen kan houden met bv een chat groepje op discord  ( lijkt hetzelfde als whatapp maar meer privacy gewaarborgd ivm je elkaars nummer niet hebt.

3 vooraf wat eten achteraf wat drinken is een aanrader je kunt wel hierbij het water pijlen maar alsnog is het handig zelf het plan uit te werken  waar je wilt eten 🙂 succes!

 

 


Lijkt me leuk

Nice, kijk je ook veel naar marvel films? 


Sowieso!! 

Gezellig! 


Leuk idee! Denk dat er aardig wat leden graag met elkaar naar de bioscoop willen gaan.

Misschien een idee om een datum te prikken en een locatie te kiezen? :)

Jazeker. Ik had het idee om in Eindhoven naar de bioscoop te gaan. Alleen ik weet niet of het voor sommige leden het te ver weg is. 


Zou iedereen die wil komen wellicht een privé bericht naar mij willen met zijn of haar nummer zodat ik een groepsapp op WhatsApp kan maken om verder te bespreken? Is misschien wat handiger te overzien 


En hoe was de film?.  ( ik heb hem gezien met 5 andere, hij was goed!


Zou iedereen die wil komen wellicht een privé bericht naar mij willen met zijn of haar nummer zodat ik een groepsapp op WhatsApp kan maken om verder te bespreken? Is misschien wat handiger te overzien 

Ik heb je een privébericht gestuurd maar helaas nog geen reactie. 😅

Hebben andere mensen al gereageerd?