Skip to main content
Hippogriet
Enthusiast
June 29, 2022

Film uitje

• June 29, 2022
  • 14 reacties
  • 164 × bekeken

Zouden mensen het leuk vinden om een keer samen naar de film te gaan? (thor love and thunder) 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

Floris
    Genius
    June 30, 2022

Ik ben altijd wel in een film avondje. Ik heb de trailer gekeken, maar weet niet of het echt iets voor mij is. Is het een vervolg op een andere film of staat het er los van?

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. ~chef bad eend
    Hippogriet
    Enthusiast
    July 1, 2022

Ik ben altijd wel in een film avondje. Ik heb de trailer gekeken, maar weet niet of het echt iets voor mij is. Is het een vervolg op een andere film of staat het er los van?

Het is wel een vervolg van meerdere films, dus ik weet niet of het dan kunt volgen. Als het goed is staan de vorige films op Disney plus. Mocht je ze willen zien, dan kan je ze daarop kijken

Hauser
    Niet meer actief
    Niet meer actief
    July 1, 2022

Ik ben ook altijd in voor een bioscoopbezoek :) , maar deze film spreekt me helaas niet zo aan. 

Floris
    Genius
    July 3, 2022

Het is wel een vervolg van meerdere films, dus ik weet niet of het dan kunt volgen. Als het goed is staan de vorige films op Disney plus. Mocht je ze willen zien, dan kan je ze daarop kijken

Ooo ik heb geen disney plus dus dat gaat hem niet worden. Ik weet zeker dat er mensen zijn op deze comunity die dit heel tof vinden. Ik zou die dan willen uitdagen om samen naar de bioscoop te gaan.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. ~chef bad eend
    Relia
    Hero
    July 6, 2022

Lijkt me leuk

Relis
    Charley
    Guru
    July 6, 2022

Sowieso!! 

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.” ― Mark Twain
    Rochella
    July 8, 2022

Leuk idee! Denk dat er aardig wat leden graag met elkaar naar de bioscoop willen gaan.

Misschien een idee om een datum te prikken en een locatie te kiezen? :)

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!
    Wildmendjohn
    Niet meer actief
    Niet meer actief
    July 10, 2022

Hey gezellige initiatiefnemer  :)

Ik heb een paar tips voor je als je iets gaat organiseren op join us ( maar geld algemene ook )

1 kies zelf 1 datum uit ga niet lopen wachten tot iedereen netjes de datumprikker invult mensen vergeten het simpel gezegd. En je moet mensen achter de kont aanlopen.

2 zorg dat je iets van contact gegevens hebt zodat je contact  met iedereen kan houden met bv een chat groepje op discord  ( lijkt hetzelfde als whatapp maar meer privacy gewaarborgd ivm je elkaars nummer niet hebt.

3 vooraf wat eten achteraf wat drinken is een aanrader je kunt wel hierbij het water pijlen maar alsnog is het handig zelf het plan uit te werken  waar je wilt eten 🙂 succes!

Add mij gerust op steam/discord/playstation game naam wildmendjohn
    Hippogriet
    Enthusiast
    July 10, 2022

Lijkt me leuk

Nice, kijk je ook veel naar marvel films? 

Hippogriet
    Enthusiast
    July 10, 2022

Sowieso!! 

Gezellig!