Skip to main content

festival of feestje?

• 21 maart 2023
  • 9 reacties
  • 208 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal!

Ik ben Marit 19 jaar oud Ben net nieuw hier en vanwege een break up ben ik een beetje mijn festival/feest groep kwijt geraakt. Nu ben ik zelf wel erg van de gezelligheid en zoek ik wat mensen of gewoon 1 iemand die ook wel zin heeft in wat gezelligheid lijkt het je leuk laat me weten :)!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6

Hee Marit! Leuk dat je er bij bent :-)

Welke festivals ben je al geweest?

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 22 maart 2023

Ehm valhalle thuishaven paaspop awakenings verknipt 

Felize
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 25 maart 2023

Hey Marit, ik ben zelf nog niet echt het grootste feestbeest geweest maar wil de komende zomer hier verandering in brengen. Zelf kom ik uit Amsterdam en maak ik graag nieuwe contacten. 

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 25 maart 2023

Hee felize,

Wat leuk je reactie en Amsterdam ligt nog aardig in de buurt stuur me anders even een berichtje op whatsapp <telefoonnummer verwijderd door moderator> dan kunnen we daar verder praten :)

mrlaurens
Forum|alt.badge.img+6

Hey Marit,

Lijkt me leuk om elkaar te spreken. Woon ook nabij Amsterdam, stuur me gerust een berichtje😁

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 25 maart 2023

Hee hoii!

Forum|alt.badge.img+10
  • Master
  • 27 maart 2023

Heey ik ga met een groepje van join us naar koningsdag festival in breda welicht wil je aansluiten ?

petovyp
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 27 maart 2023

I like to talk to each other. I also live near Amsterdam, feel free to send me a message 😁

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 20 april 2023

Hoi Marit!

Ik hou ook enorm van festivals dus als je nog iemand zoekt stuur me een berichtje :) Ik woon trouwens in Haarlem.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen