Skip to main content

Festival

Forum|alt.badge.img+2

Hey ik ben Fenna 19 jaar oud en woon in Haarlem. Ik hou enorm van festivals en heb er al een paar op de planning staan deze zomer. Zijn er nog meer mensen die naar festivals gaan?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 24 april 2023

Hi!! Wat leuk! Wat ga je doen op woensdag (koningsnacht)?? M'n naam is ben en ik hou ook van feestjes! 

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 24 april 2023

Hey Ben! Ik heb nog geen plannen voor Koningsnacht maar ik ga met koningsdag naar Kingsland Amsterdam :)!

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 25 april 2023

Hey Fenna :) Super tof dat je zo van festivals houdt. 

We hebben met de join us community een fysieke meeting op bevrijdings pop je bent van harte welkom :) 

Meer informatie vind je hier

https://community.join-us.nu/events/bevrijdingspop-haarlem-106

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 25 april 2023

Hey Nick, Ik kan dan helaas niet ik ga al naar Dance4liberation 

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 25 april 2023

Hi fenna! Als je iets wilt gaan doen tijdens woensdagavond, laat het maar weten! 

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 29 april 2023

Hey Fenna,

Festivals zijn zeker leuk! Ik heb er nu zelf een in de planning staan, maar misschien komen er daar nog een paar bij. Welke festivals ga jij nog naartoe?

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 29 april 2023

Hoi Bart!

Welke heb jij op de planning staan? Ik ga naar Dance4liberation, Latin village, Dance valley, Defqon en Mysteryland

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4

Ik heb tot nu toe alleen Stereo Sunday, maar zou er nog wel een paar aan willen toevoegen.

Oeh, dat zijn zeker wel leuke festivals! :) Ga je ook nog voor specifieke artiesten of meer gewoon voor het geheel?

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 3 mei 2023

Stereo Sunday is ook leuk! Ik ga niet voor specifieke artiesten maar meer gwn voor de gezelligheid. Jij?

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4

Ken je Stereo Sunday dan? Ik dacht altijd dat het vooral ‘lokaal’ bekendheid had 😂. Dat snap ik helemaal hoor en die is eigenlijk ook veel belangrijker dan de artiesten die komen. Ik ga eerder speciaal voor artiesten naar een evenement. Festivals ga ik vooral naartoe voor de sfeer :)

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 22 juni 2023

@fenna op welke dag ga jij defqon dan? 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen