Skip to main content

Favoriete vakantie bestemming?

• July 21, 2025
  • 5 reacties
  • 49 × bekeken

Liona
Forum|alt.badge.img+6

Heey Iedereen! 

Ik ben is benieuwd wat jullie favoriete vakantie bestemming is? 

En waarom?! En wat je graag op die bestemming zou willen doen :) 

Ik begin alvast:

Spanje is mijn favoriete bestemming en waarom? Ik vind het een mooie land en vind het heerlijk om de cultuur daar te ontdekken

5 reacties

JordyP
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • July 21, 2025

spanje is zeker mooi als je de plekjes weet 😃 en niet duur dat scheelt ook wel. is alleen ver rijden 🤣 vroeger gingen wij altijd daar op vakantie maar laatste paar jaar hebben we de mooie plekjes ook in Frankrijk gevonden en is Frankrijk niet meer zo belachelijk duur als vroeger. zelf wil ik volgende maand nog rondje Belgie doen😎

Liona
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Moderator
  • July 22, 2025

@JordyP 

Leuk! Ik ben zelf nog nooit in Frankrijk geweest Oeps! haha

Wat doe je het liefst in Frankrijk?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 22, 2025

Spanje is een heel mooi land. Daar ging ik vroeger altijd met mijn ouders naartoe in december om te overwinteren. 

Mijn favoriete vakantieland is denk ik Griekenland. Omdat de mensen daar heel aardig zijn en het een heel mooi land is! 

JordyP
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • July 24, 2025

@JordyP 

Leuk! Ik ben zelf nog nooit in Frankrijk geweest Oeps! haha

Wat doe je het liefst in Frankrijk?

uuhm pa doet veel vissen en het menu bestuderen bij alle restaurants 😅, moeders vind winkelen/ oude stadjes bekijken leuk en ik meestal lekker rustig beetje bruin bakken in de zon en beetje zwemmen 😎

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Ik ben zelf vorige zomer in de Balkan (Albanië, Bosnië, Kroatië) geweest. Deze begon in Oostenrijk en eindigde in Duitsland. Dit was een auto rondreis van 3 weken en we hebben best veel gedaan. Stadjes/dorpjes bezocht, lekker op het strand gelegen en in de zee gezwommen, In een alpinecoaster gezeten en een zipline gedaan en naar touristische plekken gegaan (blue eye / Syri i Kaltër en de Kravica watervallen). De allerlaatste dag voor we naar huis gingen hebben we nog geshopt in een winkelcentrum in Duitsland