Skip to main content

Face to Face-meeting

• April 8, 2022
  • 5 reacties
  • 120 × bekeken

Forum|alt.badge.img+9

Voor alle joiners in de regio Noord-holland die het uitnodigend  vinden om samen met een paar andere jongere iets te organiseren. Laat even weten als je goede suggesties heb.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+13
  • Oud-Community Manager
  • April 8, 2022

Hey Nasim! Wat een vet idee! Ik kan er nog niet teveel over zeggen maar heel binnenkort gaan we iets plaatsen over een event waar jongeren samen kunnen komen. Dit zal in Haarlem zijn, misschien is het een leuk idee om dit te combineren? Ik laat het je hier weten wanneer we er meer over mogen zeggen! 😀

Ondertussen ben ik ook benieuwd wat voor ideeën jullie nog meer hebben. Het hoeft natuurlijk niet bij 1 keer afspreken te blijven, hoe vaker hoe leuker! 😁

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Master
  • April 8, 2022

Oh echt, dat zou kicken zijn. Kan niet wachten!

Myke
Community Administrator
Forum|alt.badge.img+6
  • Join Us
  • April 11, 2022

Hey Nasim! Wat een vet idee! Ik kan er nog niet teveel over zeggen maar heel binnenkort gaan we iets plaatsen over een event waar jongeren samen kunnen komen. Dit zal in Haarlem zijn, misschien is het een leuk idee om dit te combineren? Ik laat het je hier weten wanneer we er meer over mogen zeggen! 😀

Ondertussen ben ik ook benieuwd wat voor ideeën jullie nog meer hebben. Het hoeft natuurlijk niet bij 1 keer afspreken te blijven, hoe vaker hoe leuker! 😁

Volgt snel een topic op de community met meer info: maar tijdens bevrijdingspop in Haarlem is er een Join Us Hangout waar je dus kunt meeten met andere members. En samen het festival kunt bezoeken. 

Forum|alt.badge.img+13
  • Oud-Community Manager
  • April 14, 2022

@Nasim zoals @Myke stiekem al deelde gaan we met Join Us naar Bevrijdingspop Haarlem! Het hele topic van Myke staat nu online en aanmelden kan nu ook op de eventpagina!

Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • July 24, 2022

Inmiddels is dit voorbij. ik kon er alleen niet heen omdat ik even moe was, anders had ik misschien wel wat bekenden gezien. ik hoop dat er nog iets word organiseerd. maar ik ben van de partij, laat maar wat van u horen :) groetjes