Skip to main content

etentje/ picknick plannen

Toon eerste bericht
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

• 10 juli 2022

Hoe wat en waar gaat dit plaatsvinden? En kan ik daar mee helpen qua voorbereiding?

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 10 juli 2022

27 augustus organiseer ik een picknick voor en met join us online leden. Dit zal zijn in het Kralingse bos te Rotterdam.

En kwa voorbereiding lukt alles wel hoor. Ik heb een groepsapp aangemaakt voor iedereen die aan wil sluiten. Daarin regelen we onderling alles omtrent de organisatie van de picknick 

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 10 juli 2022

Ik had de datumprikker niet voorbij zien komen of inmiddels een beetje te laat gezien.
Het idee is leuk, had graag aan willen schuiven, maar ik moet die dag helaas werken. 

• 11 juli 2022

O Rotterdam is voor mij echt te ver! Dan moet ik 2,5 uur met de trein! Jammer! Maar veel plezier allen!

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 16 juli 2022

Hey, 

Ik zie dat nog niet iedereen die zich heeft aangemeld via de datumprikker ook in de groepsapp zit. Mocht je willen aansluiten laat dan graag even je nummer in een privé berichtje naar mij achter.

Tot de 27e !

Esmee
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 24 juli 2022

ik wil ook graag aansluiten als jullie dat gezellig vinden. 

Forum|alt.badge.img+4
Esmee schreef:

ik wil ook graag aansluiten als jullie dat gezellig vinden. 

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ik zou even een privé berichtje sturen naar Relia zodat ze je eventueel kan toevoegen in de Whatsapp groep.

Nikita82001
Forum|alt.badge.img

Hoii als het nog kan zou ik me eventueel ook wel willen bijvoegen! 

Julianstraat
Forum|alt.badge.img+1

Hallo, ik ben ook nieuw. Kan ik mij nog aansluiten?

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 15 september 2022

Is dit plan nog doorgezet? Het klonk gezellig en ben eigenlijk benieuwd hoe het was? 😊

Wildmendjohn
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+10
  • Niet meer actief
  • 25 september 2022
Naoomi schreef:

Is dit plan nog doorgezet? Het klonk gezellig en ben eigenlijk benieuwd hoe het was? 😊

Mee too ben benieuwd 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen