Skip to main content
Relia
Hero
June 25, 2022

etentje/ picknick plannen

• June 25, 2022
  • 36 reacties
  • 635 × bekeken

Hey zijn er hier mensen die het leuk zouden vinden om een etentje of een picknick te organiseren deze zomer?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

36 reacties

Relia
    ReliaAuteur
    Hero
    July 9, 2022

Top ga ik dat doen

Ik heb dan wel van iemand of van iedereen een nummer nodig

Relis
    Supercharger
    July 9, 2022

Top ga ik dat doen

Ik heb dan wel van iemand of van iedereen een nummer nodig

Ik zal je een privé berichtje sturen met mijn 06. Wellicht handig als andere mensen die willen komen dat ook even doen 😄

July 10, 2022

Ik ben net nieuw hier, maar wellicht sta ik hier wel voor open, beetje late reactie alleen haha. 

Emma

KoningKoffie
    Hero
    July 10, 2022

Ik ben net nieuw hier, maar wellicht sta ik hier wel voor open, beetje late reactie alleen haha. 

Gezellig

Richanto
    Relia
    ReliaAuteur
    Hero
    July 10, 2022

Gezellig 

Relis
    July 10, 2022

Hoe wat en waar gaat dit plaatsvinden? En kan ik daar mee helpen qua voorbereiding?

Relia
    ReliaAuteur
    Hero
    July 10, 2022

27 augustus organiseer ik een picknick voor en met join us online leden. Dit zal zijn in het Kralingse bos te Rotterdam.

En kwa voorbereiding lukt alles wel hoor. Ik heb een groepsapp aangemaakt voor iedereen die aan wil sluiten. Daarin regelen we onderling alles omtrent de organisatie van de picknick 

Relis
    Genius
    July 10, 2022

Ik had de datumprikker niet voorbij zien komen of inmiddels een beetje te laat gezien.
    Het idee is leuk, had graag aan willen schuiven, maar ik moet die dag helaas werken. 

July 11, 2022

O Rotterdam is voor mij echt te ver! Dan moet ik 2,5 uur met de trein! Jammer! Maar veel plezier allen!

Relia
    ReliaAuteur
    Hero
    July 16, 2022

Hey, 

Ik zie dat nog niet iedereen die zich heeft aangemeld via de datumprikker ook in de groepsapp zit. Mocht je willen aansluiten laat dan graag even je nummer in een privé berichtje naar mij achter.

Tot de 27e !

Relis