Skip to main content
Kim24
Supercharger
January 16, 2025

Enthousiaste Efteling Abbonnementhouders

• January 16, 2025
  • 18 reacties
  • 553 × bekeken

Hoi allemaal, 

Zijn er Efteling enthousiastelingen die het leuk vinden om een keer met een groepje naar de Efteling te gaan? 
Misschien kunnen we een groepje maken en wat afspreken? 
Ik ben zelf Kim 22 jaar en ik kom uit Brabant en heb voor langere tijd een abbo, het lijkt me toch leuker om wat vaker te gaan! 
Ben je enthousiast, stuur gerust een bericht of PB! :)

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

18 reacties

Meneerben
Contributer
February 3, 2025

Ik woon niet in de buurt maar wel een Efteling abonnementhouder!

Ben
Kim24
Kim24Auteur
Supercharger
February 3, 2025

Ik woon ook niet in de buurt maar vind het wel leuk om regelmatig te gaan :)

er is ook een appgroep gemaakt 

:)
Kiki 99
Socializer
February 3, 2025

Hey, ik heb zelf ook een Efteling Abonnement. Ondanks dat ik het dood eng vind lijkt het me leuk om mee te gaan. Moet wel bij gezegd worden dat ik minder mobiel ben dus ik gebruik een scootmobiel in de Efteling, kan wel stukjes lopen en staan maar niet lang.

Janet
Enthusiast
February 6, 2025

hey kiki

we hebben een groeps app 

misschien wil je daar in 

groetjes janet 

Janet
Kiki 99
Socializer
February 6, 2025

Hey Janet,

Ja graag. Kim had mij al prive een bericht gestuurd met de vraag of ik de link wil en zie dat ik nu de link heb.

Groetjes Kiki

Elina
Contributer
February 10, 2025

Lijkt mij ook leuk om een keer mee te gaan, en ik had gehoord dat jullie de 22 februari gaan maar dan kan ik niet. Dus als er en keer en andere datum komt, ga ik graag mee :)

Elina
mano010
Socializer
February 10, 2025

Hoi super leuk om een dagje naar de efteling te gaan! Kan ik ook worden toegevoegd aan de whatsapp groep? 🎢

- Romano
Socializer
March 31, 2025

Hee ik heb ook een abonnement op de Efteling dus als je nog iemand zoek?