Skip to main content

Efteling fan meeting

• June 6, 2026
  • 3 reacties
  • 68 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo allemaal,

Mijn naam is Nick, 21 jaar oud en woon in de omgeving Gorinchem. Al een aantal jaar heb ik een Efteling abonnement en daar ben ik dus ook vaak te vinden. Nu heb ik in mijn omgeving niet echt vrienden die ook zo vaak gaan als mij, vandaar de vraag of dat er nog meer mensen zijn die maatjes zoeken om gezellig mee naar de Efteling te kunnen gaan. 

Ik ben er zelf meestal op de maandagen te vinden, mocht je interesse hebben laat dan gerust een reactie achter! 

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

3 reacties

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoi Nick, ik heb een disclaimer aan je topic toegevoegd. Zo zien leden dat het een initiatief buiten Join Us om is. Groetjes Britt 

Forum|alt.badge.img+3

Toevallig zijn wij een jaartje geleden met een aantal Join-Us’ers gegaan. Ik zou zelf misschien wel wekelijks gaan als ik in de buurt woonde, maar dat doe ik helaas niet. 

Als we weer gaan, kan ik het je laten weten. 😊

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Explorer
  • June 7, 2026

Toevallig zijn wij een jaartje geleden met een aantal Join-Us’ers gegaan. Ik zou zelf misschien wel wekelijks gaan als ik in de buurt woonde, maar dat doe ik helaas niet. 

Als we weer gaan, kan ik het je laten weten. 😊

Snap ik, als je verder weg woont is het wat lastiger om vaker te gaan. Als jullie weer gaan hoor ik het graag inderdaad! 👍🏻