Skip to main content

eenzaam en verhuist

• 29 december 2022
  • 10 reacties
  • 133 × bekeken

Relia
Forum|alt.badge.img+7

Hoi, ik ben sinds kort verhuist naar delft. Helaas heb ik sinds de corona geen vrienden meer en voel ik mij al 3 jaar behoorlijk eenzaam. Dus wie weet mensen uit delft en omgeving. Zou super leuk zijn weer een keer voor iets leuks en gezelligs de deur weer uit te kunnen.

Ik kijk uit naar jullie reacties en ervaringen 

10 reacties

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 29 december 2022

Heeey Relia, ik kom uit Delft! Ben je hier naartoe verhuisd voor je studie? 🙈

Forum|alt.badge.img+5

Hey Relia,

Vervelend dat je je zo voelt en ook al voor zo lang. Helaas herken ik zelf enorm wat je vertelt. Zelf ben ik 2.5 jaar geleden naar Delft verhuisd, net in corona, vanuit omgeving Amsterdam. Zelfs nu nog voel ik me ook vaak (bijna dagelijks) eenzaam want met corona was het opbouwen van nieuwe contacten lastig en ik heb nog maar een vriendin van vroeger maar die woont niet in de buurt. Ook ik voel die behoefte om mensen te leren kennen hier in de omgeving.

Zelf ben ik vorig jaar begonnen met zumba om zo proberen wat contacten te krijgen maar het is en blijft lastig. Heb jij een hobby die je in Delft op kan pakken zodat je mensen kunt leren kennen op die manier?

Mocht je het leuk vinden een keertje kennis te maken, laat dan gerust een berichtje achter of stuur me een prive bericht. Mij lijkt het iig wel leuk om eens kennis te maken.

Groetjes,

Ilse 

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Hero
  • 59 reacties
  • 29 december 2022
Charley schreef:

Heeey Relia, ik kom uit Delft! Ben je hier naartoe verhuisd voor je studie? 🙈

Hey nee is gwn zo gelope omda k via de sociale huur een woning hier heb gekregen 

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Hero
  • 59 reacties
  • 29 december 2022
DansendeWandelaar schreef:

Hey Relia,

Vervelend dat je je zo voelt en ook al voor zo lang. Helaas herken ik zelf enorm wat je vertelt. Zelf ben ik 2.5 jaar geleden naar Delft verhuisd, net in corona, vanuit omgeving Amsterdam. Zelfs nu nog voel ik me ook vaak (bijna dagelijks) eenzaam want met corona was het opbouwen van nieuwe contacten lastig en ik heb nog maar een vriendin van vroeger maar die woont niet in de buurt. Ook ik voel die behoefte om mensen te leren kennen hier in de omgeving.

Zelf ben ik vorig jaar begonnen met zumba om zo proberen wat contacten te krijgen maar het is en blijft lastig. Heb jij een hobby die je in Delft op kan pakken zodat je mensen kunt leren kennen op die manier?

Mocht je het leuk vinden een keertje kennis te maken, laat dan gerust een berichtje achter of stuur me een prive bericht. Mij lijkt het iig wel leuk om eens kennis te maken.

Groetjes,

Ilse 

Hoi ilse,

Lijkt me zeker leuk een keer kennis te maken met je. En ja zou graag weer iets op willen pakken alleen heb ik het zo druk met werk en school en prive... En 

Julianstraat
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 29 december 2022

Hey, ik woon in Wateringen (+-30 mijn van Delft) maar ik werk ook een ben regelmatig in Delft. Sinds het einde van mijn studie heb ik nog maar weinig contacten. Als je een keer wat wil sturen been ik er open voor ;)

Wat voor dingen ben je in geïnteresseerd? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 29 december 2022

Hey ik ben Demi 25 jaar en woon in Den Haag. Ik kom heel vaak in Delft omdat ik er werk. Mij lijkt het ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Als je het leuk lijkt kun je mij een berichtje sturen.

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Hero
  • 59 reacties
  • 30 december 2022
Demi schreef:

Hey ik ben Demi 25 jaar en woon in Den Haag. Ik kom heel vaak in Delft omdat ik er werk. Mij lijkt het ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Als je het leuk lijkt kun je mij een berichtje sturen.

Lijkt me zeker leuk 😊

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Hero
  • 59 reacties
  • 30 december 2022
Julianstraat schreef:

Hey, ik woon in Wateringen (+-30 mijn van Delft) maar ik werk ook een ben regelmatig in Delft. Sinds het einde van mijn studie heb ik nog maar weinig contacten. Als je een keer wat wil sturen been ik er open voor ;)

Wat voor dingen ben je in geïnteresseerd? 

Hey fijnn dat ik je een berichtje mag sture. Ik jeb een hond waar ik graag mee wandel

Jemo Eder
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 17 januari 2023

hoi ik ben Jordy

ik woon ook in Delft, een wandel groep lijkt me wel gezellig.

Forum|alt.badge.img+5
Jemo Eder schreef:

hoi ik ben Jordy

ik woon ook in Delft, een wandel groep lijkt me wel gezellig.

Leuk idee een wandelgroep, ik ben er voor in! Stuur gerust een uitnodiging.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen