Skip to main content

Een keer met een groepje iets doen

• May 3, 2025
  • 0 reacties
  • 75 × bekeken

Julien_2003
Forum|alt.badge.img+5

Ik geloof dat leuke ontmoetingen vaak beginnen met een simpel berichtje – dus hier komt de mijne! 😊

Hey lieve mensen! 👋

Mijn naam is Julien, ik ben 21 jaar en ik woon in Spijkenisse, vlakbij Rotterdam. Ik ben een ondernemende, nieuwsgierige jongeman met een passie voor sporten, wandelen en natuurfotografie. Ik vind het heerlijk om buiten te zijn met mijn camera of gewoon even tot rust te komen in het groen. Daarnaast hou ik van een goede dosis gezelligheid — denk aan samen wat drinken, een avondje bowlen, of lekker spontaan op pad.

Wat minder makkelijk voor mij is, is het maken van nieuwe sociale contacten. Door wat ik in het verleden heb meegemaakt, merk ik dat ik soms een drempel voel om op mensen af te stappen. Toch wil ik daar niet in blijven hangen. Ik wil vooruit, nieuwe mensen ontmoeten en mooie, gezellige momenten delen.

Een tijd geleden had ik al eens voorgesteld om met een groepje uit regio Zuid-Holland of Utrecht iets kleins te organiseren — bijvoorbeeld iets simpels als een terrasje pakken, een potje poolen of een wandeling maken. Dat kwam er toen niet van, maar ik geloof in tweede kansen, dus: hier ben ik weer! 😄

Het lijkt me superleuk om met een paar mensen in (de buurt van) Rotterdam, Den Haag of Utrecht af te spreken. Niks groots of ingewikkelds, gewoon iets luchtigs om elkaar op een ontspannen manier te leren kennen. Iedereen is welkom — of je nu zelf ook nieuwe mensen zoekt, gewoon zin hebt in een gezellige middag, of misschien zelf iets wilt voorstellen!

Heb je interesse of spreekt dit je aan? Stuur me dan gerust een privéberichtje! Dan kunnen we samen iets plannen. 😊

Hopelijk tot snel!
Julien

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.