Skip to main content

echte vriendinnen gezocht

• July 16, 2023
  • 0 reacties
  • 189 × bekeken

Ik probeer het nog een keertje.

Ik ben opzoek naar meiden die echt een serieuze vriendschap zoeken. Die niet na een kort gesprek niets mee van zich laten hoor. Die alleen maar meiden zoeken voor de gezelligheid. Want ik zoek echte vriendinnen.

Ik ben 23 en woon in Baarn. Ik ben best bereid om wat te reizen maar ben wel afhankelijk van het ov. (Wel een rijbewijs maar geen auto) Dus liever niet uren in de trein.

Mijn hobbies zijn dansen, lezen, muziek luisteren, YouTube videos kijken, musicals, creatief bezig zijn, fotografie, shoppen, naar concerten gaan, spelletjes doen en actieve dingen doen.

Ik drink en rook niet. Ik ga ook niet uit. Dat is gewoon absoluut niet mijn ding. Daar ben ik erg eerlijk in.

Doordat andere meiden van mijn leeftijd helaas vaak raar vinden heb ik erg weinig vriendinnen. Ik mis dit erg in mijn leven.
Dus, ben je tussen de 20-29 of rond die leeftijd en zoek jij ook echte vriendinnen? Stuur mij dan een berichtje of reageer hieronder! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.