Contactdag Autisme, Zondag 14 april

  • 22 March 2024
  • 0 reacties
  • 57 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Gister ben ik naar een interessante lezing gegaan die ging over autisme en de kracht daar van. Ik heb zelf autisme en het is fijn om te horen hoe andere daar mee omgaan er dus hun kracht uit halen. Tijdens de lezing kwam naar voren dat er binnenkort een contactdag is. Deze is bedoelt voor volwassenen (18+) met de diagnose autisme of een erg sterk vermoede hiervan. 

Ik ben hier nog niet eerder geweest, dus weet niet echt precies wat ik er van kan verwachten. Maar ik denk dat het een soort meeting is waar mensen met autisme samen komen om ervaring te delen en gewoon een leuke middag te hebben uiteraard.  

  • Accommodatie - Restaurant Kitchen Bar Danel
  • Locatie - Vredenburgkade 11, 3511 WR Utrecht (dicht bij Utrecht centraal)
  • Tijd - 13:00 tot 17:00
  • Kosten - 3 euro (contant meenemen) en consumptie is voor eigen rekening

Ik zou wel graag willen gaan, ook omdat ik me steeds meer aan het verdiepen ben in wat autisme nou eigenlijk is. Vroeger schaamde ik me ervoor en verborg ik het liever. Tegenwoordig ben ik steeds meer aan het omarmen, want ja, het is nou eenmaal onderdeel van mij. Wel vind ik het een grote drempel om alleen te gaan.

Dus nu is mijn vraag of het andere ook aanspreekt en er mensen zijn die samen willen gaan. Als je mee wilt gaan, laat een reactie achter of stuur me een privé bericht! 🤗

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.