Skip to main content
Nik
Guru
November 26, 2022

Bowlen met hapje eten

• November 26, 2022
  • 24 reacties
  • 554 × bekeken

Hey community!

Ik zat te denken om een keertje te gaan bowlen met een groep en dan achteraf wat te gaan eten. Dat lijkt mij een leuke manier om elkaar ook beter te leren kennen. Zag het zelf wel zitten om dit bij de Rai te doen (Knijn Bowling).

Hoop dat jullie het ook zien zitten en dat we een gezellige middag/avond kunnen hebben😉

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

24 reacties

Master
November 26, 2022

Hey community!

Ik zat te denken om een keertje te gaan bowlen met een groep en dan achteraf wat te gaan eten. Dat lijkt mij een leuke manier om elkaar ook beter te leren kennen. Zag het zelf wel zitten om dit bij de Rai te doen (Knijn Bowling).

Hoop dat jullie het ook zien zitten en dat we een gezellige middag/avond kunnen hebben😉

Waar is dat?

Nik
NikAuteur
Guru
November 26, 2022

Dat is in Amsterdam Zuid (Noord Holland)

Peace out
Rick_97
Hero
November 27, 2022

Leuk idee! Ik ga graag mee 😀

Quinty
Myth
November 27, 2022

Misschien een idee dat je een datum prikker maakt? Dan weet je meteen wie er niet en wel kan.

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
Master
November 28, 2022

Leuk idee ik wil mee :)

Amber
Contributer
November 28, 2022

Ik ga graag mee :)

Lyddea
Legend
November 29, 2022

Ik doe ook mee als ik kan

Nick
Genius
December 2, 2022

Als ik vrij ben en niet moet werken ga ik graag mee

Niet meer actief. Enkel nog bereikbaar op Discord Bier_kobier_koning#7378
Quinty
Myth
December 2, 2022

Wie gaat er een datum prikker aan maken?

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
Nik
NikAuteur
Guru
December 2, 2022

Ben van plan dat te doen maar ben zelf druk bezig met van alles en nog wat

Peace out