Skip to main content
Supercharger
November 20, 2022

Björn 20 omgeving Rotterdam

• November 20, 2022
  • 7 reacties
  • 145 × bekeken

Hoi björn hier 20 jaar omgeving Rotterdam zijn er hier nog mensen serieus opzoek naar vriendschappen😁? Stuur mij een bericht of laat wat hieronder van je horen 

Hoop op wat aanspraak om samen wat leuks te doen 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

November 20, 2022

Heey michael hier ik kom uit Gouda wat zal je willen doen?

shanmendes
    Socializer
    November 20, 2022

Heey, ik woon vlakbij rotterdam, en ik zoek ook nieuwe vriendschappen! Stuur me gerust een berichtje!

ExcitedHawk03
    Legend
    November 20, 2022

Hey Björn 

Ik kom uit Den Haag en ik ben ook op zoek naar nieuw contact. 

Joey

Genius
    November 20, 2022

Hoi welkom! 
    Ik kom ook uit de buurt van Rotterdam. Is er iets wat je over jezelf zou willen vertellen zoals bijvoorbeeld hobby’s of wat je in het dagelijks leven doet?

November 20, 2022

Hey Bjorn bedankt voor je Reactie ik woon ook in de buurt van Rotterdam stuur mij gerust een berichtje 

Quinty
    Myth
    November 21, 2022

Heee 

Welkom op de community! Is er toevallig een join us groep bij jou in de buurt?

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    ShieldlNC
    Explorer
    November 24, 2022

Hi Björn, ik zou graag mee willen doen met jouw toekomstige onderneming. Ik kom trouwens uit Capelle aan den IJssel.

Als het niet oké is, is het nog niet het einde.