Skip to main content

Bioscoop; Nosferatu

• 19 januari 2025
  • 3 reacties
  • 67 × bekeken

CoenReinhart
Forum|alt.badge.img+1

Wie heeft er zin om mee naar de film te gaan? Fantasy en horror zijn helemaal mijn ding, het lijkt me dan ook leuk om Nosferatu in de bioscoop te zien, die nieuwe vampier film. Ik vindt het prima om naar de film te gaan in Amsterdam, Leiden, Haarlem, Hoofddorp of eventueel Utrecht. Woon je een beetje in de buurt, stuur me dan gerust een berichtje!

3 reacties

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 120 reacties
  • 19 januari 2025

hoi, ik zou best mee willen. een vriend van mij had het er al over dat het een goede film was. ik heb zelf even de trailer gekeken en het lijkt me erg leuk. het is ook een beetje mijn genre haha. mocht je ervoor open staan om dan in utrecht, en anders evt in amsterdam te gaan, zou ik mee kunnen 

CoenReinhart
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 19 januari 2025

Oh thx voor de reactie, dat lijkt mij leuk Mace, het liefst in Amsterdam als mogelijk, voor mij is Utrecht wel iets van 1,5 uur reizen. Weet niet hoever Amsterdam voor jou is. Ik ben benieuwd of er nog meer geinteresseert komen!

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 120 reacties
  • 19 januari 2025
CoenReinhart schreef:

Oh thx voor de reactie, dat lijkt mij leuk Mace, het liefst in Amsterdam als mogelijk, voor mij is Utrecht wel iets van 1,5 uur reizen. Weet niet hoever Amsterdam voor jou is. Ik ben benieuwd of er nog meer geinteresseert komen!

Amsterdam zou voor mij ongeveer een uur en een kwartier zijn. de rest is allemaal langer dan anderhalf uur. dus het zou wel kunnen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen