Skip to main content

appgroep groningen (friesland/drente) activiteiten doen

• May 13, 2025
  • 11 reacties
  • 306 × bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Haiii haii,

Ik zie hier meerdere malen oproepjes tot groepen en mensen die activiteiten willen doen.

Veel al is misschien alweer wat langer geleden dus vandaar dat ik het zelf eens probeer.

Mochten er mensen zijn die anderen zoeken om dingen mee te doen zoals uitjes: dierentuin, pretpark, avondje uit, festival, terrasje pakken, picknick, bowlen etc.

Stuur mij gerust een berichtje. Misschien kunnen we er een app groep van maken.

Ik kijk er naar uit.

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Sterreschepers
Forum|alt.badge.img+1

Hoi Mandy, 

hoe oud ben jij? 

Groetjes Sterre 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • May 15, 2025

Haii Sterre,

Ik ben 23. En jij?

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • May 26, 2025

Hoi,

wellicht ben ik een beetje te laat met reageren op je oproepje maar het lijkt mij erg leuk om mij aan te sluiten bij de groep :) 

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • June 22, 2025

Hoi,

Onder het motto beter laat dan nooit lijkt het me erg leuk om me bij de groep aan te sluiten.

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • June 23, 2025

Hoi,

Het lijkt mij leuk om aan te sluiten als er een whatsapp groep is. 

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • June 23, 2025

Hoi,

Het lijkt me leuk om me aan te sluiten bij de WhatsApp groep.

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • June 25, 2025

Hoi Mandy,

Het lijkt mij leuk om aan te sluiten bij de groepsapp. Kunnen we wel wat plannen want ik zie dat er meer mensen wel willen afspreken. Zullen we dan maar beginnen met de groepsapp?

Groetjes Arjen. 

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • July 3, 2025

Heehoi,

Misschien een beetje laat (ik heb hier ook pas net een account op), maar mij lijkt het ook leuk om aan te sluiten bij de WhatsApp groep!

Groetjes,

Else

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • July 19, 2025

Hai!! Lijkt mij ook leuk om aan te sluiten bij de groep :) heb nog maar net een account, dus vandaar late reactie.

Forum|alt.badge.img+2

Hehoi, 

Mij lijkt het ook zeker leuk om aan te sluiten bij de groep, een picknick lijkt mij ook zeker geen gek idee om iedereen die hier gereageerd heeft beter te leren kennen.. 

Ik zie ernaar uit!!

Op een goeie vriendschap💪🍀💪

Auke-Jan
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • August 15, 2025

Heey hoi 

wat een leuk idee. Als het kan mag ik er ook bij? Ik ben Auke-Jan 30 jaar en woon in Friesland