Skip to main content
Supercharger
December 29, 2025

anime/ andere conventies

• December 29, 2025
  • 19 reacties
  • 238 × bekeken

Hoi iedereen,

Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn op dit forum die wel eens naar anime of andere conventies gaan. Zo ja, welke?

Bij mij is dit bijna niet meer het geval, omdat de vriendengroep uit elkaar is. Wellicht is het leuk om samen een keer te gaan.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

19 reacties

Esmé
Master
January 24, 2026

hey, ik ga naar best veel conventies, namelijk: heroes made in asia (belgie en nederland), heroes dutch comic con, facts, gameforce en comic con Holland staat ook op de planning,  als je wil mag je me wel een privé bericht sturen of via discord: didi_x

Discord: didi_x
Supercharger
January 24, 2026

Het lijkt mij echt vet om een keer naar een conventie te gaan alleen heb ik nooit echt iemand daarvoor gehad en alleen gaan lijkt mij ook niet zo leuk dus als je een keer samen wilt gaan stuur maar een berichtje!

loudarkAuteur
Supercharger
January 24, 2026

@Gertjan112 

Hoi weet niet uit welke regio je komt, maar ik doe bij abunai nu ook vrijwilligers werk echte leuk als je geen groep hebt om bij aan te sluiten.

Supercharger
January 24, 2026

@Gertjan112 

Hoi weet niet uit welke regio je komt, maar ik doe bij abunai nu ook vrijwilligers werk echte leuk als je geen groep hebt om bij aan te sluiten.

Ahaaa oke ik zal wel even kijken en woon zelf in de regio van Gelderland!

Bevrorende
Master
January 25, 2026

Hoi iedereen,

Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn op dit forum die wel eens naar anime of andere conventies gaan. Zo ja, welke?

Bij mij is dit bijna niet meer het geval, omdat de vriendengroep uit elkaar is. Wellicht is het leuk om samen een keer te gaan.

Jazeker, ​@loudark ik ga altijd in de winter naar Comicon op de Zaterdag

"A wise man gets more from his enemies than a fool from his friends."
Herfstkonijn
Socializer
January 26, 2026

Ik ben nooit naar een convention geweest (geen tijd gemaakt), maar zou wel naar een paar willen gaan. Als mensen open en comfortabel zijn als kleine groep te gaan. 😁

Enthusiast
January 27, 2026

@Daphnedaffie
Dit Jaar nog ander op de planning staan?

Dit jaar weer ga ik op 20 juni weer naar comic con 

Demi_Neo
Explorer
February 1, 2026

Ik ben nooit naar een convention geweest (geen tijd gemaakt), maar zou wel naar een paar willen gaan. Als mensen open en comfortabel zijn als kleine groep te gaan. 😁

Ik zou graag willen ^^ hoe oud ben jij? Ik wil wel een beetje met mensen rond me leeftijd gaan natuurlijk, ik ga in Maart naar Heroes made in Asia en misschien Heroes Dutch comic con hele weekend in Juni, maar dat moet ik nog bespreken! Ik ga ook in cosplay ^^

DEMI
Hero
February 1, 2026

Lijkt me misschien leuk er keertje heen te gaan