Skip to main content

Afspreken omgeving Den Haag

ExcitedHawk03
Forum|alt.badge.img+5

Hoi!
Ik ben Joey, ik ben 19 jaar en ik kom uit het gezellige Den Haag. 
Ik zou het leuk vinden om mensen te ontmoeten in de omgeving Den Haag om daarmee af te spreken en leuke dingen te doen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 1 juni 2022

Hallo Joey,

Heb je nog leuke hobby's?

ExcitedHawk03
Forum|alt.badge.img+5

Hallo!

Jazeker heb ik leuke hobby's!

Mijn grootste hobby is Formule 1 om te kijken. Daarnaast ben actief als league driver in verschillende leagues online ('Esports'). Andere hobby's van mij zijn gamen, fitness, lezen, films en series kijken en leuke dingen doen met vrienden en familie. 

• Niet meer actief
  • 10 reacties
  • 7 augustus 2022

Hallo Joey lijkt mij leuk om af te spreken, ik ben Melvin 

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 augustus 2022

Welkom Joey! 😊

Er zijn heel wat leden uit de regio bij jou, dus dat komt zeker goed! 

Hoe gaat het verder met je? En welke series kijk je graag? 

Julianstraat
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 28 augustus 2022

Hoi Joey, ik wil best een keer afspreken. Ik ben Julian 26 jaar. Ik hou ook van fitness/films series. Niet zo van de formule 1 maar toch benieuwd naar je esports. 

ExcitedHawk03
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • 23 reacties
  • 28 augustus 2022
Rochella schreef:

Welkom Joey! 😊

Er zijn heel wat leden uit de regio bij jou, dus dat komt zeker goed! 

Hoe gaat het verder met je? En welke series kijk je graag? 

Het gaat goed met mij bedankt! 

Ik kijk momenteel Stranger Things. Echter heb ik al behoorlijk wat series gezien zoals Cobra Kai, La Casa de Papel, etc.

ExcitedHawk03
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • 23 reacties
  • 28 augustus 2022
Julianstraat schreef:

Hoi Joey, ik wil best een keer afspreken. Ik ben Julian 26 jaar. Ik hou ook van fitness/films series. Niet zo van de formule 1 maar toch benieuwd naar je esports. 

Leuk! Hoelang doe je aan fitnessen? En welke series kijk je?

Julianstraat
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 29 augustus 2022

ExcitedHawk03 schreef:
Julianstraat schreef:

Leuk! Hoelang doe je aan fitnessen? En welke series kijk je?

Ik doe nu ongeveer een jaar aan fitness, ik heb een aantal tegenslagen gehad met blessures dus ik heb helaas niet al die tijd getraind. Maar ik ga nu 3-4x per week voor ongeveer 1-2 uur per keer. 

Verder kijk vooral Anime, maar ook netflix series, ik ben nu bezig met het laatste seizoen umbrella academy. bijvoorbeeld.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen