Skip to main content

Afspreken in Den Haag

• 19 september 2022
  • 8 reacties
  • 134 × bekeken

Evoryy11

Hi allemaal, ik heb me hier pas geleden aangemeld. Ik ben 20 jaar oud en kom uit Den Haag. Mij lijkt het erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Misschien zouden we ergens in Den Haag kunnen afspreken en iets leuks doen, zoals een terrasje pakken of ergens een hapje eten. En vooral ook leuke gesprekken voeren met elkaar.

Ik hoor graag van mensen die hier interesse in hebben!

Groetjes

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 19 september 2022

Hey van harte welkom. 

Mocht het in een wekeend vallen en ik ben vrij wil ik zeker graag mee ergens een hapje eten of een trasje pakken.

• Niet meer actief
  • 10 reacties
  • 19 september 2022

Beste 

ik ben Melvin lijkt mij een goed idee in het weekend.

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 19 september 2022

Hi welkom! 

Ik kom redelijk uit de buurt en vind het een goed idee, dus als ik niet hoef werken wil ik ook wel aanschuiven! 

ExcitedHawk03
Forum|alt.badge.img+5

Hey Evorry11!,

Mijn naam is Joey, ik ben 19 jaar en ik kom ook uit Den Haag!

Mij lijkt het een superleuk idee!

Just_Daan
Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 4 reacties
  • 19 september 2022
Evoryy11 schreef:

Hi allemaal, ik heb me hier pas geleden aangemeld. Ik ben 20 jaar oud en kom uit Den Haag. Mij lijkt het erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Misschien zouden we ergens in Den Haag kunnen afspreken en iets leuks doen, zoals een terrasje pakken of ergens een hapje eten. En vooral ook leuke gesprekken voeren met elkaar.

Ik hoor graag van mensen die hier interesse in hebben!

Groetjes

Ik heb wel jnteresse

ShieldlNC
  • Explorer
  • 2 reacties
  • 20 september 2022

Hallo, ik wil me graag hierbij aansluiten. Ik ben 21 jaar oud en kom uit Rotterdam. Dit lijkt mij een leuk uitje.

Fem391
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 22 reacties
  • 20 september 2022

Hi! 

Ik ben 21 en ik kom uit de buurt van Rotterdam. Het lijkt mij ook leuk om een keertje wat te ondernemen! Je mag me altijd een berichtje sturen.

Liefs!

Yanisse
Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • 28 reacties
  • 20 september 2022

Hoi!

Ik ben Shaienne. 23 jaar en woon ook in Den Haag. Lijkt mij ook leuk om een keertje af te spreken :D

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen