Activiteiten Whatsapp groepje

  • 13 February 2024
  • 11 reacties
  • 279 × bekeken

Reputatie 4
Badge +7

Hoi allemaal,

Mijn naam is Relia en ik ben woonachtig in delft. ik ben nu zo'n vier jaar koos vriendloos en het lijkt mij daarom leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Mij zou het leuk lijken om met een groepje af en toe een activiteit te ondernemen. Mocht iemand dit nu ook leuk lijken dan kan ik een app groepje maken om een keer een uitje te plannen 

 

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.


11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi leuk idee, op welk platform had je het idee om dit groepje te maken?

Reputatie 4
Badge +7

WhatsApp 

Reputatie 7
Badge +7

Ah ok, ik geef mijn nummer helaas niet zomaar weg dus dat word het niet voor mij. Maar ik hoop dat je een leuk groepje kan maken 🤗

P.s Ik heb het aan je titel toegevoegd zodat je makkelijker mensen kan vinden voor je whatsapp groepje ⭐

Reputatie 5
Badge +10

Hiii,

ik heb in disclaimer bij je post gezet ivm de groepsapp buiten join us om.

Als je vragen hebt, hoor ik het graag.

xo wendy

Reputatie 4
Badge +5

Hoi allemaal,

Mijn naam is Relia en ik ben woonachtig in delft. ik ben nu zo'n vier jaar koos vriendloos en het lijkt mij daarom leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Mij zou het leuk lijken om met een groepje af en toe een activiteit te ondernemen. Mocht iemand dit nu ook leuk lijken dan kan ik een app groepje maken om een keer een uitje te plannen 

 

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.

leuk idee, ik woon in Maassluis en het lijkt mij leuk om anderen te leren kennen, alleen geef ik niet direct mijn nummer. Ben je ook actief op discord? En anders misschien via prive chat :)

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb wel interesse! Aan wat voor uitjes zit je zelf te denken?

Reputatie 3
Badge +1

Lijkt mij een heel leuk idee! Ik woon zelf helemaal niet regio Delft haha maar lijkt me leuk om die hoek van Nederland beter te leren kennen. Dus ik zou graag meewillen met uitjes zodra die georganiseerd worden. Ik kan eventueel meehelpen met organiseren! 😁

Dit lijkt mij ook leuk, een activiteiten app-groep, maar dan in mijn geval voor Midden-Nederland / Utrecht.

Reputatie 4
Badge +6

Is hier inmiddels al een whatsapp groepje van?

Reputatie 2
Badge +2

Hi! Ik heb ook interesse. Gr. David

Reputatie 3
Badge +1

Zo ver ik weet is deze groep nooit gerealiseerd. Heb zelf ook geen interesse meer want zit al in een groep ☺️

Reageer