Skip to main content

21 jaar, vrienden omgeving Amsterdam

• July 24, 2025
  • 11 reacties
  • 104 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoi! Ik ben opzoek naar mogelijk al gevormde groepen of om zelf een groep te vormen voor hang outs (liefst overdag) in/rondom Amsterdam. Ik zit tot ergens eind zomer in Antwerpen bij familie en ben na de vakantie weer terug.

Ik kom moeilijk in contact/onderhoud moeilijk contact met mensen door mijn thuissituatie en heb behoefte aan sociaal contact na weer eens terug te zijn gevallen in isolatie. Ik heb normaal alleen mijn fiets als vervoer maar vind het niet erg een half uur tot een klein uurtje te fietsen voor wat vrienden.

Ik kan over van alles praten(, of pogingen doen tot wanneer mijn selectief mutisme toeslaat). Ik ben vaak creatief bezig en hou ervan nieuwe dingen uit te proberen, zoveel als dat het leven mij dat toestaat. Ik kan van zowat alles genieten, waaronder dingen met de natuur en puur ambacht.

Voel je vrij om mij te berichten (´。• ᵕ •。`) ♡

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoii, ik heb je topic in een andere categorie gezet, zo is deze beter vindbaar!

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • July 24, 2025

Hoii, ik heb je topic in een andere categorie gezet, zo is deze beter vindbaar!

Oeps, ik wou 'm origineel ook hier zetten maar dacht dat het berichtje toch maar te veel over mij ging. >_<

dank je wel!

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Graag gedaan!! Aah oke, this is me is voornamelijk voor het voorstellen van jezelf. Ik heb deze in reizen en activiteiten gezet omdat je aangaf activiteiten in/rondom Amsterdam wilde doen :)

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • July 24, 2025

Graag gedaan!! Aah oke, this is me is voornamelijk voor het voorstellen van jezelf. Ik heb deze in reizen en activiteiten gezet omdat je aangaf activiteiten in/rondom Amsterdam wilde doen :)

Ik vind online chatten ook prima, maar voor irl meet ups is omgeving Amsterdam vaak het enige wat ik kan bereiken :<

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Aah, dat is dan wel jammer! Ben je toevallig al lid van de joinus discord? Hier word vaak gechat en paar keer in de week is er een hangout!

Zo kan je deze joinen, mocht je dat willen en er nog niet inzitten!: Zo join je onze Discord! | Join Us community

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • July 24, 2025

Aah, dat is dan wel jammer! Ben je toevallig al lid van de joinus discord? Hier word vaak gechat en paar keer in de week is er een hangout!

Zo kan je deze joinen, mocht je dat willen en er nog niet inzitten!: Zo join je onze Discord! | Join Us community

Ik zit in de discord ! :) sinds vandaag dus moet ik alleen nog overdag de chat checken 🤞

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Ik zit in de discord ! :) sinds vandaag dus moet ik alleen nog overdag de chat checken 🤞

Gezellig!!

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • July 26, 2025

Jammer dat ik het niet onder "This is me” heb kunnen plaatsen, weet iemand wat ik nog precies moet vertellen dat mensen goed genoeg vinden als introductie?

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Jammer dat ik het niet onder "This is me” heb kunnen plaatsen, weet iemand wat ik nog precies moet vertellen dat mensen goed genoeg vinden als introductie?

Hoii, de meeste zetten vaak in hun voorstel topic hun naam/nickname, leeftijd, woonplaats (vaak is dat provincie en de stad, maar alleen provincie is ook goed. Zo kunnen mensen gericht zoeken naar mensen bij hun in de buurt), hobby's, werk/school/dagelijkse bezigheden. Hier zitten geen verplichtingen aan, je mag zelf weten wat je deelt. Zo weten mensen die bij jou topic reageren wie je bent en wat je doet, en vind je wellicht iemand die van de zelfde sport of hobby houd, en dat is net zo leuk, dan kan je die interesse samen delen!

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • July 27, 2025

Hoii, de meeste zetten vaak in hun voorstel topic hun naam/nickname, leeftijd, woonplaats (vaak is dat provincie en de stad, maar alleen provincie is ook goed. Zo kunnen mensen gericht zoeken naar mensen bij hun in de buurt), hobby's, werk/school/dagelijkse bezigheden. Hier zitten geen verplichtingen aan, je mag zelf weten wat je deelt. Zo weten mensen die bij jou topic reageren wie je bent en wat je doet, en vind je wellicht iemand die van de zelfde sport of hobby houd, en dat is net zo leuk, dan kan je die interesse samen delen!

Hi Britt, Ik heb alleen wel mijn stad benoemd, wat mij bezig houd en mijn naam zit boven aan de post, zou je mij misschien kunnen helpen met het schrijven van een post sinds het mij niet lijkt te lukken? Ik zou graag ook een "This is me" post willen maken voor mensen om een duidelijk beeld te kunnen hebben van mij 

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hi Britt, Ik heb alleen wel mijn stad benoemd, wat mij bezig houd en mijn naam zit boven aan de post, zou je mij misschien kunnen helpen met het schrijven van een post sinds het mij niet lijkt te lukken? Ik zou graag ook een "This is me" post willen maken voor mensen om een duidelijk beeld te kunnen hebben van mij 

Ik wil je zeker helpen! Je mag wel via mijn dm een begin schrijven en dan help ik je verder opweg!! :)