11 mei: dagje dierenpark Amersfoort

  • 26 March 2024
  • 15 reacties
  • 355 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi hoi, mij lijkt het leuk om een dagje dierentuin te doen met wat Join Us people. Aangezien veel van ons verspreid over het land wonen, is het lastig om voor mij in te schatten welke dierentuin het handigst is.

Ik had één van deze dierentuinen in gedachte: Oudehands Dierenpark, Dierenpark Amersfoort, Burger Zoo, maar als je zelf een andere goede suggestie hebt die een beetje centraal in het land ligt laat het ook vooral weten. 

De volgende data kan ik sowieso: 27, 28 april of 11, 18, 19 mei. De dagen daarna weet ik nog niet, want ik heb in eind mei, begin juni examen periode. Als we het op een doordeweekse dag zouden willen doen, zou wellicht wel kunnen, maar daar moet ik dan wel vrij voor vragen, want ik werk fulltime. 

Laat me weten in de reacties als je het leuk lijkt, welke dierentuin je wel mee zou willen gaan en welke datum je zou kunnen. Dan kunnen we samen even kijken wat het handigst is.

 

Starberry 27 dagen geleden

Aan de reacties te lezen gaat de voorkeur uit naar dierenpark Amersfoort. En vanwege omstandigheden heb ik uiteindelijk toch gekozen voor 11 mei.

Wil je ook mee? Dat kan! Stuur me even een privé berichtje. 😉
 

 

Let op: Dit initiatief komt rechtstreeks van mezelf en niet vanuit Join Us. Ik zal als deelnemer meegaan en ben niet beschikbaar als vrijwilliger.

Voor de groepsapp geldt dat er geen rechten aan Join Us kunnen worden ontleend.

 

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoiiii, 11 mei of 25 mei zal mij wel lukken. Dierenpark Amersfoort en Burgerszoo is voor mij het best haalbaar, Ouwehands dierenpark ook wel, maar is voor mij verder weg.

 

Mijj voorkeur gaat dan denk ik uit naar Dierenpark Amersfoort, want daar ben ik nog nooit geweest. Burgers zoo wel al een aantal keer. 

Reputatie 4
Badge +6

Ik kan alle datums! Burgerszoo is voor mij het best haalbaar

 

Los van de afstand heb ik geen voorkeur.

Reputatie 3
Badge +3

Ik kan ook op de voorgestelden datums 

 

Ik heb een sterke voorkeur voor ouwehandsdierenpark zou inpricipe met de auto (45 minuten rijden) er naar toe kunnen en lijkt me ook de leukste dierentuin van de 3

 

Toevallig ken ik iemand die daar werkt maar kan hierover nog niks over zeggen

Reputatie 2
Badge +3

Ik kan 18 en 19 mei, kwa afstand heb ik geen voorkeur. In Dierenpark Amersfoort ben ik al vaker geweest, dus liever een ander dierenpark

 

Reputatie 6

Leuk idee, ik zal kijken of ik mogelijk mee kan.

Reputatie 4
Badge +2

Ik kan 27 en 28 april en ook op doordeweekse dagen. Ik vind Burgers Zoo een heel mooi park en dierentuin Amersfoort ken ik niet. Ik ben al een aantal keer in Ouwehands geweest dus ik ga liever naar een van de andere twee.

 

Reputatie 4
Badge +5

Burgers Zoo lijkt me leuk, al super lang niet meer geweest. En ik kan op 28 april of 11 mei.

Reputatie 5
Badge +5

Mijn voorkeur gaat sterk uit naar Amersfoort, Ik ben op dit moment alle data's wel beschikbaar.

Leuke beestenbende.

Reputatie 3
Badge +3

Hoiii, dat lijkt me wel leuk, blijdorp ben ik mee bekend anders wil ik wel met iemand mee reizen omdat ik bang ben voor alleen in de trein reizen.

 

Badge

Hoii, leuk idee! Ik zou eventueel 11, 18 en 19 mei kunnen. Ik ben al lang niet meer in de dierentuin geweest, dus qua locatie maakt het mij niet uit.

Reputatie 2
Badge +3

Als de datum op zaterdag is is voor mij het handigst en ik denk dat de de locatie voor mij niet veel uit maak van Zeeland ik moet toch het verste met de trein 

Reputatie 1
Badge +3

18 of 19 mei zou voor mij het beste zijn! Ouwehands en Dierenpark Amersfoort zijn voor mij beide rond 1.5 uur met de auto. Denk niet dat er iets dichterbij is dat echt centraal is, maar willing to go! Leuk initiatief 

Reputatie 3
Badge +6

Heel leuk! 17 en 18 mei kan ik. Mijn voorkeur gaat uit naar Amersfoort :))

Reputatie 7
Badge +7

Aan de reacties te lezen gaat de voorkeur uit naar dierenpark Amersfoort. En vanwege omstandigheden heb ik uiteindelijk toch gekozen voor 11 mei.

Wil je ook mee? Dat kan! Stuur me even een privé berichtje. 😉
 

 

Let op: Dit initiatief komt rechtstreeks van mezelf en niet vanuit Join Us. Ik zal als deelnemer meegaan en ben niet beschikbaar als vrijwilliger.

Voor de groepsapp geldt dat er geen rechten aan Join Us kunnen worden ontleend.

 

Reputatie 7
Badge +7

Het wordt toch 11 mei, en dus niet 18 mei. 11 mei hebben we namelijk een tientje korting, want ja... we hebben nou eenmaal geen geldboom in de tuin 😜

P.s ik heb de topic titel aangepast en m'n laatste reactie hierboven ook.

Reageer