Zou je een andere naam willen hebben?

  • 21 March 2024
  • 12 reacties
  • 120 × bekeken

Reputatie 6

Als je nu permanent een andere naam zou kunnen kiezen voor jezelf, zou je dezelfde houden die je nu hebt of kies je toch voor een andere naam? En dan ben ik wel benieuwd welke! Of heb je verschillende namen in je hoofd?

 

Laat het weten in de reacties! 💬👀

 


12 reacties

Reputatie 5
Badge +5

ik zou mijn eigen naam houden:) ik vind dat ik best een leuke naam heb.

iris is een godin, een bloem en een deel van je oog dus ja best cool toch (vind ik) :D

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb ondertussen 4 namen gehad en uitgeprobeerd. Uiteindelijk bleek toch de naam waarmee ik ben geboren het beste bij me passen. (Mijn naam is Indra, maar online gebruik ik Zinnia veel)

Reputatie 1
Badge

ik zou een andere naam willen ‘Destiny’ aangezien dat meer de vrouwelijke richting in gaat

 

Reputatie 5
Badge +5

Ik ben blij met mijn naam :)

Reputatie 3
Badge +3

Als je nu permanent een andere naam zou kunnen kiezen voor jezelf, zou je dezelfde houden die je nu hebt of kies je toch voor een andere naam? En dan ben ik wel benieuwd welke! Of heb je verschillende namen in je hoofd?

 

Laat het weten in de reacties! 💬👀

 

Mijn pa wou mij eigenlijk Eowyn na Lord Of The Rings, dat zou wel vet en gaaf wezen

 

 

Reputatie 5
Badge +6

Ik wil de naam Mace

Reputatie 4
Badge +2

Er was een serie vroeger op MTV. Faking it. En daar heette een meisje: Reagan

ik was gelijk verliefd op die naam. Als ik een naam mocht uitkiezen. Had ik mezelf Reagan genoemd. Vind dat zo’n stoere naam😁

Reputatie 7
Badge +7

Ik had Lüna uitgekozen als ik m'n eigen naam zou morgen kiezen, Lüna Wolf als volledig naam. Nee people, Lüna is niet m'n echte naam lol.

Luna betekent maan in latijns. De maan schijnt altijd het brighest in de donkere nachten. Dus het is een reminder dat hoe donker het leven ook kan lijken, er is altijd wel ergens licht. 

Maar goed in vind m'n echt naam ook erg mooi hoor. En zou het ook niet veranderen. Gelukkig lijkt m'n eigen naam best wel veel op m'n online nickname. Dus het is ook niet verwarrend voor mij 😉

Reputatie 7
Badge +11

Nee, absoluut niet.

 

Mijn naam is redelijk uniek, heeft een mooie betekenis en is niet een van de meest standaard Nederlandse namen, gelukkig.

 

Mensen schrijven 'm ook vaak verkeerd (de Marnix Academie bijvoorbeeld waar ik maanden terug aan het peilen was of ik nog bij ze kon studeren maar dat plan is al maanden van de baan, zou er niet eens meer willen studeren óók omdat ze mijn naam verkeerd schreven, alsof ze niet kunnen lezen ofzo...) waar ik mij dan vrij snel aan ga ergeren want zo moeilijk is mijn naam nou ook weer niet.

Reputatie 3
Badge +3

Vroeger zou ik het wel hebben willen veranderen vanwege mijn naam die een grote rol heeft gespeeld in het doelwit worden van pesten, maar nu ben ik er wel blij mee alleen krijg ik nog wel nare blikken van gelovige 🤣 

Reputatie 2
Badge +2

Ik moet nog even doorsparen maar zodra ik het geld bij elkaar heb en het eindelijk kan dan ga ik meteen m’n achternaam laten veranderen! Wat zou ik dan opgelucht en weer vrolijk zijn joh, de naam voelt nu als een baksteen aan m’n benen..

 

maar ik moet gewoon nog eventjes geduld hebben 🤞🏼

Badge +2

Ik zou graag Pedro willen heten 

Reageer