Wat zijn jouw voornemens/doelen voor 2024?

  • 18 December 2023
  • 12 reacties
  • 163 × bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Wat zijn jullie wensen/doelen/voornemens voor 2024?


12 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hiiii,

mijn voornemens/wensen zijn:

  • meer sporten
  • ik wil een hondje
  • minder geld uitgeven 
  • afstuderen/nieuwe study

en jij?? 
 

x Wendy 

Reputatie 4
Badge +5

Hiiii,

mijn voornemens/wensen zijn:

  • meer sporten
  • ik wil een hondje
  • minder geld uitgeven 
  • afstuderen/nieuwe study

en jij?? 
 

x Wendy 

ik heb maar 1 goede voornemen eigenlijk xD en dat is een stuk minder vriendelijk zijn

Reputatie 4
Badge +6

Hiiii,

mijn voornemens/wensen zijn:

  • meer sporten
  • ik wil een hondje
  • minder geld uitgeven 
  • afstuderen/nieuwe study

en jij?? 
 

x Wendy 

Ook wel meer sporten en vaste baan.

Reputatie 4
Badge +6

Hiiii,

mijn voornemens/wensen zijn:

  • meer sporten
  • ik wil een hondje
  • minder geld uitgeven 
  • afstuderen/nieuwe study

en jij?? 
 

x Wendy 

ik heb maar 1 goede voornemen eigenlijk xD en dat is een stuk minder vriendelijk zijn

Waarom een stuk minder vriendelijk?

Reputatie 4
Badge +5

Hiiii,

mijn voornemens/wensen zijn:

  • meer sporten
  • ik wil een hondje
  • minder geld uitgeven 
  • afstuderen/nieuwe study

en jij?? 
 

x Wendy 

ik heb maar 1 goede voornemen eigenlijk xD en dat is een stuk minder vriendelijk zijn

Waarom een stuk minder vriendelijk?

Nou met hoe ik nu ben verlies ik steeds mensen.  En dit maakt geen verschil dat weet ik maar het helpt war meer

Reputatie 5
Badge +6

Weer aan de slag gaan na een lang ziekte bed 😊

Reputatie 7
Badge +11

Mijn wensen/voornemens/doelen voor 2024 zijn;

 

1. Dat de situatie met mijn moeder gaat verbeteren/thuissituatie, dat ik van mijn langlopende trauma (+ zéér waarschijnlijk PTSS) herstel; al ben ik hier vrij skeptisch over want ik weet dondersgoed dat dit altijd zal gaan terugkomen wanneer je het het niet echt verwacht en erg confronterend zal zijn zolang ik thuis woon... Probeer wel afleiding en dergelijke te zoeken maar kan soms weleens lastig zijn. Mezelf meer afsluiten voor dit soort dingen. Meer de focus leggen op het opbouwen van mijn eigen leven, wat vrij egoïstisch klinkt maar het voelt momenteel nog steeds zo als de eerste keer in deze situatie zitten. Ik ben het zat en er echt doodmoe van, hier constant rekening mee te moeten houden.

 

2. Mijn Tweedegraads Engels docent HBO studie (volledig in het Engels) oppakken vanaf volgend jaar en mij hier 110% voor in zetten; meedoen aan de studiekeuzecheck voorafgaand het officiële inschrijven, de inschrijfdingen regelen, overleggen waar ik behoeften aan heb met de decaan vóór mijn studie begint, hard sparen voor de studiereizen, waarvan een niet verplichte week naar het buitenland en een verplichte 10 maanden durende stage in het buitenland waarbij ik volledig op mezelf ben aangewezen voor de allereerste keer wat ik beiden uit mijn eigen zak moet betalen, strak plannen, veel en goede notities maken, hard leren, mijn stages goed doorlopen. 

 

3. Zo snel mogelijk het huis uit gaan/kunnen nadat ik een baan heb gevonden tijdens of tegen het einde van mijn studie aan, of althans, hier naartoe blijven werken; ik weiger een herhaling te krijgen van hoe dit jaar is verlopen kijkend naar werk zoeken.

 

4. Minder snoepen/suiker; voornemen van 2023, maar dit volhouden, zeker na mijn tandartsbezoek van begin dit jaar...

 

5. Meer mijn rust pakken na werk/wanneer ik de studie ga doen en dit goed inplannen. 

 

6. Meer zelf gaan koken bijvoorbeeld.

 

Badge +11

Ik heb de titel van je topic aangepast van ‘2024’ naar ‘Wat zijn jouw voornemens/doelen voor 2024?’ zodat deze beter vindbaar is voor andere members.

Reputatie 7
Badge +7

Heyyy, Ik heb geen voornemens. Ik vind dat vaak leiden naar teleurstelling, aangezien de meeste vaak niet lukken. Ik kijk waar het leven me brengt, en leef per dag. De rest komt later wel 👍

Badge +1

Ben momenteel bezig met mn gezondheid, dus gezond, proteïnerijk eten en dit ook nauwkeurig bijhouden (wil in een calorieëntekort blijven), en meer sporten. 

Reputatie 4
Badge +2

Mijn bachelor Aardwetenschappen aan de VU afronden en aan een master beginnen (ik weet nog niet welke). Verder hoop ik nieuwe vriendschappen te sluiten zodat ik minder vaak alleen thuis zit en leuke dingen kan doen met mensen. 

Reputatie 3
Badge +4

Wat ik wil bereiken in 2024

  • Goede vriendschappen 
  • Optreden op meer feestjes
  • Me vrijwillig inzetten voor mensen om hun te helpen
  • Beter kunnen doseren 
  • Meer werk 

Reageer