wat wilde je als kind graag worden

  • 27 August 2022
  • 15 reacties
  • 143 × bekeken

Reputatie 6
Badge +11

Hey allemaal:) 

 

Als kind wilde ik heel graag bij de brandweer  dit is nog niet gelukt maar gaat in de toekomst nog wel gebeuren. 

 

Wat wilde jullie graag doen toen jullie jong waren? En wat ben je uiteindelijk gaan doen?

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

Ik zie jou wel nog bij de brandweer gaan hoor @Nick, vind ik wel iets dat echt bij je past haha! 😊

 

Ik wilde altijd ambulance verpleegkundige worden maar ik ben nu brug/sluis-wachter haha. 🤷🏻 Het leven kan soms heel anders lopen 🙈

Reputatie 5
Badge +5

Leuke topic Nick!

Zelf wilde ik eerst altijd clown worden, gevolgd door juf, dierenverzorger en dierenarts. Nu weet ik niet of ik het ga halen om dierenarts te worden (heb mijn middelbare schoolopleiding nog niet afgerond), maar weet nu al zeker dat ik in de toekomst iets met dieren wil gaan doen. In ieder geval weet ik al dat mijn interesses en talenten daar liggen :)

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb nooit een plan gehad, en voor een gedeelte nog steeds niet 

Reputatie 6
Badge +11

Ik zie jou wel nog bij de brandweer gaan hoor @Nick, vind ik wel iets dat echt bij je past haha! 😊

 

Ik wilde altijd ambulance verpleegkundige worden maar ik ben nu brug/sluis-wachter haha. 🤷🏻 Het leven kan soms heel anders lopen 🙈

Dat zeker  brandweer is mij bijna gelukt  alleen helaas de medische keuring niet gefixt. 

 

Hoe ben je uiteindelijk brugwachter geworden? 

Reputatie 6
Badge +11

Leuke topic Nick!

Zelf wilde ik eerst altijd clown worden, gevolgd door juf, dierenverzorger en dierenarts. Nu weet ik niet of ik het ga halen om dierenarts te worden (heb mijn middelbare schoolopleiding nog niet afgerond), maar weet nu al zeker dat ik in de toekomst iets met dieren wil gaan doen. In ieder geval weet ik al dat mijn interesses en talenten daar liggen :)

Super mooi doel. Ik ben er van overtuigd als je echt graag wil dan lukt het uiteindelijk , ookal kan het een lange weg zijn om te bewandelen. 

Reputatie 6
Badge +11

Ik heb nooit een plan gehad, en voor een gedeelte nog steeds niet 

Dat lijkt mij lastig . Wat zijn je interesses? Of hobby's  en zou je daar nog wat mee kunnen?

Reputatie 5
Badge +7

Als kind hield ik heel erg van spelletjes. Hierom wilde ik game designer worden, dus van die online spellen ontwerpen. Dit is in het niets gevallen toen ik erachter kwam hoeveel bèta dit wel niet is en hoe erg die kant niet bij mij past. Dacht op dat moment dat het vooral creatief bezig zijn was 😂

Reputatie 5
Badge +5

 

Als kind hield ik heel erg van spelletjes. Hierom wilde ik game designer worden, dus van die online spellen ontwerpen. Dit is in het niets gevallen toen ik erachter kwam hoeveel bèta dit wel niet is en hoe erg die kant niet bij mij past. Dacht op dat moment dat het vooral creatief bezig zijn was 😂

@Charley, dat is altijd balen, als je opgroeit dan blijkt de realiteit helaas soms moeilijker te zijn dan dat je verwacht. Heb je nu wel een creatieve hobby/baan? Hopelijk heb je nog iets gevonden waar je die creativiteit kwijt kan :)

Reputatie 1
Badge

Ik sprong vroeger altijd van hot naar her. Eerst dierenverzorgster, juf, politicus, bestuurder. Uiteindelijk viel mijn interesse toch op het medische vlak. Ben nu bezig met mijn laatste jaar en ga me inschrijven voor de studie geneeskunde. 

Reputatie 6
Badge +11

Ik sprong vroeger altijd van hot naar her. Eerst dierenverzorgster, juf, politicus, bestuurder. Uiteindelijk viel mijn interesse toch op het medische vlak. Ben nu bezig met mijn laatste jaar en ga me inschrijven voor de studie geneeskunde. 

Geneeskunde is ook een heel mooi en interessant vak. 

Nu heb ik zelf weinig kinderen horen zeggen dat ze politicus  willen worden als ze groot zijn 😅

Waar kwam die interesse vandaan? 

Reputatie 2
Badge +4

Ik wou altijd graag de trein op als treinmachinist. Maar daarvoor is mijn brilsterkte veel te hoog.

Al ben ik inmiddels op de historische tram beland als conducteur en vind ik dat ook geweldig, dus ik zit in de buurt? :')

Qua studie ben ik overigens wel een hele andere kant op gegaan met Social Work.

Reputatie 7
Badge +14

Ik wilde al heel snel iets met computers doen, helaas door mijn gezondheid is daar niks van gekomen. 

Reputatie 6
Badge +11

Ik wou altijd graag de trein op als treinmachinist. Maar daarvoor is mijn brilsterkte veel te hoog.

Al ben ik inmiddels op de historische tram beland als conducteur en vind ik dat ook geweldig, dus ik zit in de buurt? :')

Qua studie ben ik overigens wel een hele andere kant op gegaan met Social Work.

Dan ben je een van de weinige die een beetje zijn kinder wens is achterna gegaan🤣

 

Social work lijkt mij een interessante studie 

Reputatie 6
Badge +8

Ik wilde altijd dierenarts worden. Vroeger mocht ik een dag meelopen met onze eigen dierenarts en was aangenomen op de opleiding. Helaas was de opleiding te ver en was op kamers geen optie. 
 

Nu werk ik als woonbegeleider, dus ook een soort van zorg 😂

Reputatie 7
Badge +11

Ik wilde een boerin worden als kind. Weet nog heel goed dat mijn basisschool jaren geleden een tekenwedstrijd van Dick Bruna hield met als thema '’wat wil je later worden?'’ Ik had hier aan meegedaan en ben tweede geworden.

 

Toen ik wat ouder werd en naar de middelbare school ging en mijn eerste college wilde ik biologisch laborant worden, maar daarvoor had je scheikunde nodig en moest je erg goed kunnen rekenen wat bij mij gewoonweg niet echt wil lukken en niet kon wegens achterliggende redenen.

 

Gelukkig heb ik nogal een talenknobbel en had ik mijzelf vroeger toen ik jong was Engels aangeleerd nog voordat school dit kon doen, door het spelen van DS videogames, dus kwam ik uiteindelijk uit op docent Engels tweedegraads, waar ik nu naartoe probeer te werken door eerst verdere ervaring op te doen als onderwijsassistente.