Wat stuur jij ✨ Back to the Future? | Weekly Mission

  • 15 April 2024
  • 6 reacties
  • 75 × bekeken
Wat stuur jij ✨ Back to the Future? | Weekly Mission
Badge +9
  • Community Manager
  • 174 reacties

Stel je voor dat je een tijdscapsule kan begraven die pas over 50 jaar geopend wordt. Wat zou je erin stoppen? Foto's, brieven, een screenshot van je favoriete playlist of misschien iets heel anders? Deel jouw ideeën en laat weten welke boodschap je voor de toekomst zou achterlaten. Sharing is caring! 🕰️✉️ 


6 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Een kipnugget  😂  Dan weten ze in de toekomst wanneer we allemaal vegetariër zijn, wat voor junk food we aten in het verleden.

Reputatie 5
Badge +5

Een sieraad / mobieltje / kledingstuk / spelcomputer bijvoorbeeld. Het lijkt mij ook wel cool om iets van 50 jaar geleden nu terug te zien, iets wat toen veel werd gebruikt bijvoorbeeld.

Reputatie 3
Badge +3

Nintendo Switch, foto van m’n hond, dikke zeehond knuffel en miss een random nuttig boek ofz

Reputatie 7
Badge +9

Mijn dagboeken, gedichten, tekeningen (teken maar eens in een blauwe maan), favoriete boeken, foto's, mijn babydagboek van het ziekenhuis (ontiegelijk waardevol en onvervangbaar, maak mij zorgen om de berichten in inkt die aan het vervagen zijn... Als men dit van mij zou vinden gaan ze écht steil achterover slaan met wat ik toen mee heb moeten maken), mijn Dungeons & Dragons dice, screenshots van mijn favoriete series, mijn favoriete games, mijn Good Omens Funko Pops.

Reputatie 7
Badge +14

Ik denk foto's en een spelcomputer, zodat ze zien wat er toen (al) was. 

Waarschijnlijk zoveel mogelijk foto's

 

Reageer