Wat staat er nog op je bucketlist?

  • 13 November 2023
  • 1 reactie
  • 36 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben benieuwd wat vele van jullie gaan antwoorden want dat kan van alles zijn.

De mijne zijn: Diepzeeduiken, sportwedstrijden bezoeken en een festival.

Niet heel groot en hopelijk lukt het en anders helaas.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

HBO studie tot Engels docent Tweedegraads; hopelijk volgend jaar, heb hier zat genoeg voor moeten knokken. 

C2 niveau Engels halen, het hoogst haalbare Engels niveau wat iemand kan halen. Zit nu op C1 en heb mezelf Engels aangeleerd. 

Lid worden van studentenvereniging en daarbinnen sociale contacten op doen.

Een vaste baan met genoeg uren en die ook nog eens leuk is; echt een baan dat mij voldoening geeft en mij met plezier naar werk laat komen, wat meer inkomen dan nu.

Zekerdere, financieel stabielere toekomst waar ik met volle teugen naar uit kan kijken in plaats van constant in een vicieuze cirkel te hoeven zitten met "wat nu?" wat met mijn leeftijd op het moment toch echt voor existentiële crisis zorgt vaak en slapeloosheid.

Autorijden (gaat 'm voor mij waarschijnlijk niet worden)

Op eigen benen staan eindelijk, een eigen huis (mag ook weleens tijd worden maar gaat ook mega lang duren en dit wil ik al sinds m'n 18e en de situatie die speelt hiero...)

Naar Engeland voor een tweede keer 

Naar Schotland 

Naar Amerika

Naar Indonesië 

Mijn geheime familierecepten leren koken en ooit eventueel doorgeven aan een volgende generatie. 

Wat meer sociale connecties die ook écht maar dan ook écht de tijd nemen mij te leren kennen en het contact enigzins onderhouden; maar ook weer niet teveel sociale contacten. 

 

Dit was het voor nu wel zo'n beetje. 

 

Reageer