wat is jouw droomleven?

  • 16 April 2024
  • 5 reacties
  • 56 × bekeken

wat houd je op dit moment tegen om je 🌟droomleven🌟 te leven?
wat is je droombaan, droomwoonplaats, droomhuis, droomzelf? 
stuur me een bericht en laten we erover kletsen! :)


5 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Ik denk wat mij het meest tegenhoudt gemakzucht is. Het is altijd lastig en eng om je routine te doorbreken en je leven op een andere rails te zetten. Daarnaast kost het ook enorm veel energie 😵

maar wanneer je je leven op een andere rails zet, zal het je ook nieuwe dingen brengen waar je ook weer aan zult wennen. Je hoeft je leven geen 180 te geven maar kleine veranderingen kunnen al leiden tot grote successen :). weet waar je het voor doet en hoe graag je het zou willen!

Reputatie 4
Badge +5

maar wanneer je je leven op een andere rails zet, zal het je ook nieuwe dingen brengen waar je ook weer aan zult wennen. Je hoeft je leven geen 180 te geven maar kleine veranderingen kunnen al leiden tot grote successen :). weet waar je het voor doet en hoe graag je het zou willen!

Ja daar heb je wel gelijk in, kleine stappen kunnen al erg impactvol zijn ^^. Is er iets wat jou op het moment tegenhoudt?

Pfoe lastig. Ik denk ballen hebben om sommige dingen te doen. Ik heb iemand nodig die mij moet aanmoedigen voor m’n gevoel, en soms een schop onder mn kont moet geven. Als ik het zelf niet doe, wie dan wel?

 

Wat zou een droom van jou zijn?

Reputatie 4
Badge +5

Wat aanmoediging van buitenaf kan wel echt een zegen zijn, zeker als je onzeker bent. Stok achter de deur is bij mij ook wel echt nodig vaak 😅

Ik zou graag in een grote boekenwinkel werken, zoals de Waterstones in Amsterdam. Ik denk dat ik daar echt goed terecht kan met mijn passie voor literatuur.

 

We kunnen wel verder privé praten als dat je leuk lijkt ^^

Reageer