Skip to main content

Wat is je favoriete dier?

• 26 March 2024
  • 7 reacties
  • 58 × bekeken

Juco

Hey, rawr, brul, piep, hallo! 🐅

Ik zag recent een bericht over de dierentuin en dit gaf me inspiratie voor dit topic.

Mijn favoriete dier is een rode panda, wat een prachtig dier. Ze ogen rustig, mysterieus, fluffy en ik vind ze betoverend overkomen. Ik heb een knuffel thuis liggen van de rode panda 🐼! 

Wat is jouw favoriete dier en waarom? Laat het me weten in de reacties! 💬

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

ReneeM
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+5
  • Niet meer actief
  • 26 maart 2024

De rode panda is erg schattig! Ik vind vlinders ook altijd mooi :)

En qua huisdieren katten :)

Forum|alt.badge.img+8
  • Myth
  • 26 maart 2024

De bonobo

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Een wolf; ze ogen sterk en als een overlever/doorzetter en ik vind het prachtige dieren.

Een vos; ze ogen mysterieus en geheimzinnig, ze zijn best grappig, ze zijn slim en hebben een prachtig rode vacht. Daarnaast is het ook mijn favoriete dier omdat deze voorkomt in de Reckless/Spiegelwereld/MirrorWorld vijfdelige boekenreeks van Cornelia Funke als van gedaanteverwisselende metgezel van een 24, 25 jaar oude schatjager en daarmee dus ook een van de hoofdpersonages.

Charlotte
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 27 maart 2024

Ik hou van de wolf 😍. 

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 27 maart 2024

muizen en ratten

• 31 maart 2024

Rode panda's vind ik ook toffe dieren.

Verder apen, honden-(achtigen), toekans, dolfijnen, cheetahs, geit en eenhoorns. Maar vind eigenlijk alle dieren leuk!

Sorry kon niet kiezen haha 

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 1 april 2024

oehh rode pinda's zijn echt leuk!!

zelf werk ik op een boerderij en vind ik vooral dieren die daar te vinden zijn (geiten, koeien, schapen, varkens, konijnen) leuk! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen