Skip to main content

wat is een quote dat je leven/mindset heeft veranderd

• February 9, 2026
  • 6 reacties
  • 35 × bekeken

Cookie monster
Forum|alt.badge.img+3

Ik denk dat iedereen wel een bepaalde qoute heeft dat ze aan het denken heeft gezet. 

Ik vroeg me af welke qoutes voor jullie belangrijk zijn. Ik heb zelf veel moeite met een plek en mensen los te laten waarmee ik ben opgegroeid. 

Ik probeer mijn mindset naar deze qoutes te zetten: letting go might be terrifying but staying will kill you. 

You cannot change the past, but you can change the future. 

Ik denk dat oneindigt nadenken over het verleden je alleen maar er dieper in trekt. Dus ik probeer mijn verleden los te laten en te focussen op de toekomst.

6 reacties

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • February 9, 2026

Mijn opa zegt dit altijd.

"Je kan meer dan dat je denkt."

Deze quote geeft mij zelfs in moeilijke situaties soms net dat beetje extra om er doorheen te komen.

DutchComputerKid
Forum|alt.badge.img

Gezien er hier bijna niks gebeurd is het vaak een geval “Wat heb je gedaan vandaag? Je best.” aan het einde van de dag.

Kwam er zelf op een paar maanden terug :P

Diego
Community Coördinator
Forum|alt.badge.img+15
  • Community Coördinator
  • February 9, 2026

"Goede tijden worden goede herinneringen. Slechte tijden worden goede lessen."

"Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat."

Voor mij zijn deze twee enorm van betekenis in mijn leven.

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+7

Doe wat je leuk vindt om te doen, wat anderen zogenaamd van je denken, denk je vaak zelf :)

Dalhzura
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 9, 2026

“Mr Bean taught me one thing in life. Enjoy your own company instead of expecting someone else to always make you happy.”

Het is iets waar ik zelf nog veel van kan leren, maar tijdje terug voor het eerst echt ontdekt hoe relaxed het kan zijn om alleen naar de bioscoop te gaan! Vind het nog steeds moeilijk om alleen naar een conventie of pretpark te gaan, al is dat iets wat ik meer wil ontwikkelen en hopelijk ook mensen leren aanspreken. 

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • February 9, 2026

Ooit zei een vriendin tegen mij “everything will be okay in the end. if it's not okay it's not the end”. Elke keer als er even iets gebeurd wat tegen zit denk ik aan wat zij toen zei. 

“life begins at the end of your comfort zone” Vind ik ook een goede.