Skip to main content

Voornemens voor 2025

• 18 december 2024
  • 1 reactie
  • 43 × bekeken

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5

Het nieuwe jaar staat weer bijna voor de deur en dat betekent dat we 2024 uit gaan en 2025 in gaan. Ik heb er zin in om met vrienden dit te gaan vieren en om vuurwerk te gaan kijken die worden afgestoken. 

Het nieuwe jaar betekent voor mij weer een frisse start en om nog meer uit mezelf te halen, dat me in 2024 niet is gelukt en/of voort wil zetten. Voor mezelf heb ik voornemens op een rijtje gezet, waar ik in 2025 (verder) aan wil werken. 

Mijn voornemens zijn

• Een goede en overzichtelijke planning kunnen maken en me hier vooral aan houden. Dit zal voor mij heel wat rust en minder stress bieden, door de overzicht, structuur en duidelijkheid. 
  • School serieuzer nemen en doen wat er gevraagd word. Ik loop momenteel een beetje achter wat betreft school, hierdoor neem ik school wat minder serieus en wil hier erg graag aan werken. Hiermee hoop ik op hetgeen waar ik mee achterloop bij kan werken, dat ik weer alles bij heb en weer serieus aan de slag kan. 
  • Naar mijn toekomst kijken. Ik wil voor mezelf duidelijk hebben waar mijn mogelijkheden liggen en wat wel en niet kan. En dan bedoel ik waar kan ik na mijn studie gaan werken, waar wil ik in de toekomst wonen en ga maar zo door. Dat ik een beeld en plan heb voor later en dat ik er naar toe kan werken, financieel en als persoon gezien. Natuurlijk weet ik dat niet alles zal lopen volgens (een) plan.

Dit zijn voor mij de voornemens waar ik zeker erg graag aan wil werken komend jaar en zeker belangrijk zijn voor mij. 

En nu mijn vraag aan jullie, wat zijn jullie goede voornemens voor het nieuwe jaar? Laat het me weten in de reactie. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Lukan9704
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 8 reacties
  • 27 december 2024

Hey Annemarie,

Dat zijn goede voornemens! Het fijne van voornemens is dan ook het gevoel van ‘a fresh start’ en dat je nog veel kanten op kan gaan :)

Mijn voornemen is alleen maar één ding waar ik graag tijd aan wil besteden en dat is mediteren. Vorig jaar had ik als doel gesteld dat ik in 2024 bewuster van mezelf, mijn gevoelens en mijn omgeving zou zijn en dat is grotendeels gelukt. Nu wil ik het bewustzijn aanvullen door mediteren weer op te pakken. Het is een vrij simpele voornemen maar denk dat ik er al genoen aan zal hebben :)

Alvast een fijne jaarwisseling en op naar een fresh start in 2025!

Groetjes,

Lukas

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen