Terugblikken op 2023

  • 2 January 2024
  • 3 reacties
  • 86 × bekeken

Reputatie 7
Badge +14
  • Assistent Community Manager
  • 732 reacties

Nu dat 2024 is begonnen, is het een mooi moment om alle herinneren van 2023 op een rijtje te zetten. Wat is jou meest fantastische, mooie of gekke herinnering van afgelopen jaar? 

 

- Genoten op Bevrijdingspop waar we een fysieke Hang Out hadden. 

- Heb ik enorm mooie dingen gezien met Maeve haar ontwikkeling.

- De veranderingen op de community en hoe leden daarop reageren.

- Het bedenken en realiseren van de eindejaarskalender.

- Veel leuke en gezellige mensen leren kennen waarbij er ook echt vriendschappen zijn ontstaan.

 

Nu is het jou beurt, som je herinneringen op in de reacties! 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

De meest fantastische en mooie herinnering is dat ik naar de Buitenlandbeurs 2023 ben geweest, de algemene en specifieke opleidingpresentaties heb bijgewoond, naar de open dag ben geweest en een meeloopdag heb bijgewoond allemaal voor de Tweedegraads Engels docent HBO studie die ik later dit jaar ga volgen. Ook heb ik geleerd dat ik beter meer waarde kan hechten aan een kleinere sociale kring dan een hele grote. Daarnaast ben ik ook veel hechter met mijn jongere zus sinds vorige jaar vanwege al het onderstaande.

 

Naast mooie herinneringen heb ik ook minder mooie meegemaakt. Ik kon pas begin 2023 eindelijk aan het werk en heb wéér terugval ervaren van mijn moeder gedurende de herfst. Maar het hoort erbij. Niemand kan van het leven verwachten dat het makkelijk gaat of dat dingen komen aanwaaien. Ik weet wel dat dit mij persoonlijk sterker maakt en des te meer doorzettingsvermogen geeft dan ik al heb.

Hopelijk dat dit jaar beter gaat worden maar ik ga niet al te hoge verwachtingen hebben, ik zie wel wat het jaar mij brengt. Heb nu ook besloten om weer een dagboek bij te houden en deze keer heb ik mezelf voorgenomen er elke dag wat in te schrijven. Wel zonde om erin te schrijven want het is een prachtig dagboek van het merk Peter Pauper. 

Reputatie 1
Badge

Wat me vooral bijstaat zijn de concerten waar ik heen ben geweest. Mijn favoriet was het concert van the midnight in paradiso. Ik ging alleen naar het concert (wat ik wel vaker doe) maar ik kwam in de rij hele leuke mensen tegen waar ik de rest van de avond mee heb gestaan.

Reputatie 7
Badge +7

Hahah, ik blik niet graag terug. Ik kijk liever vooruit. En dan weet ik echt niet precies wat er komen gaat. Maar ik kan me wel al een aantal dingen voorstellen.

Reageer