Hoi allemaal,
Ik ben Gijs 22 jaar oud en ondertussen 6 jaar aan het sporten. Ik merk dat ik het leuk vind jongeren te helpen met een stapje verder komen in hun ontwikkeling en draag op deze manier graag bij aan de community. Of dat nu met sporten is of op een ander onderwerp waar je net zoals ik geïnteresseerd in bent. Ik heb het er graag met je over tijdens een sport activiteit. Maak je geen zorgen, niet echt tijdens een oefening maar tussen oefeningen in of tijdens een rondje fietsen, hardlopen etc.
Graag kijk ik of ik jongeren verder kan helpen met mijn netwerk in Enschede (hier zit ik op kamers en ben ik dus vaker te vinden) of rondom Arnhem en Nijmegen waar mijn ouders wonen en ik ook ben opgegroeid.
Dus zoek jij iemand om op een laagdrempelige manier te praten over jouw volgende stap en wat meer te bewegen? Dan ben je bij mij op het goede adres! :)
Ik heb basic fit premium dus je kan gewoon met mij mee sporten in de sportschool. Voor bijvoorbeeld fietsen heb je natuurlijk wel eigen materiaal nodig.
Ik kom graag in contact met gelijkgestemden die het leuk vinden met hun eigen ontwikkeling bezig te zijn!
Bij vragen of om af te spreken werkt een appje misschien beter.