Skip to main content

Op zoek naar een mastermind

  • 21 June 2024
  • 2 reacties
  • 185 × bekeken

Hi! Mijn naam is Dominique, ik ben 25 jaar oud. Ik zoek een mastermind met mannen en vrouwen tussen de 25 en 27 jaar, een groep van ongeveer 10 personen, waar we elkaar kunnen ondersteunen om onze doelen en dromen waar te maken. Graag mensen die bezig zijn met zelfontwikkeling en naar een betere versie van zichzelf.

Als je hier ook interesse in hebt, stuur mij dan een privéberichtje!😊

 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

hoi Do!

ik ben zelf erg veel bezig met mijn eigen ontwikkeling, zo ben ik bezig met een gewichtverlies journey, net een jaar bezig en al 42 kilo kwijt, ik probeer mezelf ook vooral te focussen op het vinden van hobbies etc, nu al ingeschreven voor piano les en ben ook aan het kijken naar samba les! verder lees ik erg veel boeken over projectmanagement en software architectuur om ook op werkgebied mezelf te versnellen.

mocht je het leuk lijken dan kun je me altijd een berichtje sturen!

Reputatie 2
Badge

Mij lijkt dit wel wat aangezien ik de laatste jaren ook bezig ben met zelfontwikkeling. Ik val wel buiten de boot qua leeftijd - ben net 30 geworden - dus als je liever verder zoekt, dan snap ik dat helemaal. :)